ابراهیم کارخانه ای در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: آقای ظریف باید با عزت و اقتدار از آمریکایی ها مطالبه گری کند که چرا به تعهداتشان در برجام عمل نکرده اند نه اینکه با گرفتن امان نامه، سرپوشی بر بدعهدی و خلف وعده آمریکایی ها بگذارد.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۹۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
ابراهیم کارخانه ای نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات وزیر خارجه مبنی بر اینکه "اگر بانک های علاقمند به همکاری با جمهوری اسلامی ایران، نگران برخی رفتارهای منفی آمریکا باشند، ما آمادگی داریم از بخش ویژه نظارت بر تحریم ها در خزانه داری آمریکا یک نامه آرامش بخش بگیریم تا بتوانند با ایران ارتباط داشته باشند!" اظهار داشت: آقای ظریف با این اقدام اثبات کرد که آمریکایی ها در برجام نقض عهد کرده اند.

وی افزود: در حیله گری و بدعهدی آمریکایی ها جای هیچ سوالی وجود ندارد؛ اگر آمریکایی ها می خواستند گام مثبتی بردارند، طبق برجام باید به تعهداتشان انجام می دادند.

کارخانه ای خاطرنشان کرد: آقای ظریف باید با عزت و اقتدار از آمریکایی ها مطالبه گری کند که چرا به تعهداتشان در برجام عمل نکرده اند نه اینکه با گرفتن امان نامه، سرپوشی بر بدعهدی و خلف وعده آمریکایی ها بگذارد.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها به هر شکلی سعی می کنند که بر بدعهدی های خود سرپوش بگذارند و طرف مقابلشان را با بازی های جدیدی سرگرم می کنند لذا آقای ظریف باید از موضع اقتدار با آمریکایی ها برخورد کند و آمریکایی ها را وادار کند که تعهداتش را انجام دهد.
ارسال نظرات