خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از اقتصاد نفتی فاصله گرفت

امام جمعه میاندوآب گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از اقتصاد وابسته به نفت فاصله گرفته و به تولید ملی و اقتصاد درون زا توجه بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۷۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در همایش اصناف و بازاریان میاندوآب با موضوع اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسیج اصناف در مجتمع طلائیه این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه همه موظف هستند تا به نقش خود درباره اقتصاد مقاومتی به نحو احسن عمل کنند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی کلید غلبه بر مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه میاندوآب افزود: اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه همگان بوده و اقتصاد مردمی شود تا بتوانیم در عرصه های مختلف به خودکفایی برسیم.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ کار، تلاش وکوشش در بین اقشار مختلف مردم، گفت: دین مبین اسلام بر اهمیت کار و تلاش تاکید دارد و اقتصاد مقاومتی نیز راه حل رونق تولید، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است.

حسن زاده تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از اقتصاد وابسته به نفت فاصله گرفته و به تولید ملی و اقتصاد درون زا توجه بیشتری داشته و در این راه نیز از اسراف پرهیز نموده و صرفه جویی را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه همه باید به نقش فردی و اجتماعی خود در مبارزه با ریخت وپاش و اسراف عمل کنند، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم داده و درجنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور ما شروع کرده اند با جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی و عینیت بخشیدن به آن زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری جوانان شویم.

وی به رکود و تعطیلی کارخانجات نیز اشاره کرد و گفت: باید از سرمایه گذار حمایت کرد و ما نیز از کسی که به دور از اختلاف افکنی و در راستای اشتغال زایی و توسعه و ترقی میاندوآب تلاش کند، حمایت کرده و پشتیبانی می کنیم.

حسن زاده با اشاره به موضوع تفکیک حوزه انتخابیه، افزود: این موضوع نقطه عطفی در پیشرفت میاندوآب خواهد بود و ما نیز همه باید به دور از سیاست زدگی و بازی های انتخاباتی که زمان آن گذشته، تنها به فکر تحول در شهر بوده و برای آینده این شهر و توسعه آن تلاش کنیم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برای کشور سم بوده و خیانت به مردم و کشور است، تصریح کرد: بعضا اخباری از شروع زودهنگام فعالیت های انتخاباتی توسط برخی افراد در فضای مجازی و گوشه و کنار شنیده می شود که باید به این افراد گفت دست از این کارها بردارند، چرا که ورود زودهنگام به بحث انتخابات، خیانت به مردم و کشوربوده و به ضرر مردم است.

هم چنین در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمن امروز به جنگ نرم با ماهیت تهاجم فرهنگی و اقتصادی روی آورده و ضروری است بازاریان و اصناف در این حوزه نیز نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد:اصناف نقش مهمی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند و باید در این راستا گام بردارند.

ارسال نظرات