در راستای رسیدگی به روند اجرایی طرح های جهادی بسیجیان فرمانده حوزه شهید الهیارلو سپاه خوی از طرح اقتصادی بسیجیان بازدید نمود.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه مقاومت شهید الهیارلو سپاه خوی، گفت: اقتصاد مقاومتی به زبان ساده الگویی است که ایران را به سوی فعال کردن امکانات بالقوه هدایت می کند .

سروان پاسدار حسن سلطان فام اظهار داشت: کلید واژه های مغفول مانده اقتصاد ایران همچون بهره وری، خلق ارزش افزوده، تولید ثروت، کاهش اتکا به نفت ، توجه به تولید داخلی،حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان و دهها کلید واژه دیگر، در قالب اجرای عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: حرکت جهادی بسیجیان در میادین اقتصادی بهترین راه حل پیشرفت کشور و مقابله با تحریم های اقتصادی است.

سلطان فام افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانات خود در مورد اقتصاد مقاومتی شاخه ای با نام حمایت از تولید ملی بیان نموده اند ما نیز باید در راستای لبیک گویی از اقتصاد مقاومتی حامی و پشتیبان تولید کنندگان داخلی در تمام عرصه ها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح اقتصادی بسیجی حوزه شهید الهیارلو اظهار داشت: این برادر بسیجی با راه اندازی واحد اقتصاد مقاومتی پرورش بوقلمون و مرغ بومی در زمین زراعی خود،بدون هیچ چشم داشت مالی و دریافت حتی یک ریال وام موفق به اشتغال زایی چندین نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است و با این اقدام خود موفق به ایجاد یک واحد اقتصاد مقاومتی نمونه گشته است.

گفتنی است این بسیجی مخلص در آینده ای نزدیک واحد قتصاد مقاومتی پرورش ماهی قزل آلا را ایجاد میکند که فرمانده حوزه از عملیات عمرانی ساخت استخر جهت پرورش ماهی نیز بازدید نمود.

ارسال نظرات