پروژه های عمرانی شهرداری پردیس افتتاح شد

برخی از پروژه های عمرانی شهرداری پردیس دقایقی پیش با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۵۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسج از استان تهران دقایقی پیش برخی از پروژه های عمرانی شهرداری پردیس همچون خانه کشتی، گود زورخانه، پارک آموزش ترافیک و کارت شهروندی با حضور محمدعلی نجفی مشاور عالی رییس جمهور، مهندس نعمت الله ترکی ریاست سازمان برنامه و بودجه استان تهران، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس و محمد لاله شهردار پردیس افتتاح شد.

در این برنامه علاوه بر رووسای ادارات دولتی شهرستان مسوولانی همچون حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی امام جمعه و حمیدرضا توسلی فرمانده سپاه شهرستان پردیس نیز حضور داشتند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسج از استان تهران، محمدعلی نجفی مشاور عالی رییس جمهوردر حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهر پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های زیادی در مناطق مختلف کشور، شهرها و روستاها هستیم. این پروژه ها شامل پروژه های کوچک و بزرگ می شود.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح سه پروژه عمرانی از شهرداری پردیس در کنار ۶۵۰۰واحد مسکن مهر که مالکان در آن ساکن شده اند، هستیم.


نجفی اذعان داشت: امکانات جمعی و خدماتی در بخش های آموزشی و ورزشی در مسکن مهر از قبل پیشبینی نشده بود و این یکی از مشکلات عمده مسکن مهر است.

مشاور عالی رییس جمهور ادامه داد: در شهرهای مختلف شهرداری ها، فرمانداری ها و ارگان های مختلف برای جبران این کمبود ها خدمات خوبی را شروع کرده اند. در شهر پردیس شاهد افتتاح دو پروژه ورزشی و یک پروژه آموزش ترافیک برای استفاده شهروندان محترم هستیم.

ارسال نظرات