نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تحمیل برجام نفتی از سوی زنگنه

حبیب آقاجری با بیان اینکه وزیر نفت در پی تحمیل برجام نفتی به کشورمان است افزود: آقای زنگنه از بگم بگم‌ها بگوید تا نمایندگان و کارشناسان هم نسبت به موضوع اطلاعات کافی را به دست آورند.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۴۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

 حبیب آقاجری نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تهدید به افشاگری نسبت به منتقدان قراردادهای جدید نفتی به جای  رفع ابهامات و منتشر کردن قراردادها اظهار داشت: رفتار وزیر نفت غیر منطقی بوده و این برخوردها صحیح نیست و قصد آقای زنگنه فرافکنی قراردادهای جدید نفتی است.

وی با بیان اینکه وزیر نفت در پی تحمیل برجام نفتی به کشورمان است افزود: اگر آقای حرف زنگنه حرفی برای گفتن دارد در مجامع عمومی صحبت کند و بسیار اتفاق خوبی است که آقای زنگنه از بگم بگم‌ها بگوید تا نمایندگان و کارشناسان هم نسبت به موضوع اطلاعات کافی را به دست آورند.

وی در ادامه بیان داشت: باید به آقای وزیر نفت گفته شود، مردانگی به طرح صرف گفتار نیست بلکه باید در میدان حاضر شود و در برابر منتقدان با بیانی روشن و صریح حرف بزند.

آقاجری اذعان داشت: وزیر نفت با عدم انتشار قراردادهای نفتی، نفت کشورمان را به دوران قبل از ملی شدن صنعت نفت می‌برد که برای نسل های آینده هم خسارت اش باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات