تجلیل و قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان استان از مهدی سهرابی و بهنام ملکی قهرمانان دوچرخه‌سواری

مدیرکل ورزش و جوانان استان از مهدی سهرابی قهرمان و اسطوره دوچرخه‌سواری و بهنام ملکی قهرمانان ارزنده دوچرخه‌سواری تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۷۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان از مهدی سهرابی قهرمان و اسطوره دوچرخه‌سواری و بهنام ملکی قهرمانان ارزنده دوچرخه‌سواری تجلیل و قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مهدی سهرابی شایستگی حضور در المپیک را داشت و برای ما یک المپیکی است.

حسینی افزود: مهدی سهرابی قهرمان دوچرخه سواری در راه رسیدن به المپیک زحمات و تلاش فراوانی را متحمل شده و در همه مراحل اردوی تیم دوچرخه‌سواری حضور داشته و غیرتمندانه با دیگر هم تیمی‌هایش به رقابت پرداخته است؛ وظیفه خود می دانم از ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات هیأت و مربیان دوچرخه‌سواری تصریح کرد: بهنام ملکی ورزشکاری است که همواره در جهت کسب موفقیت و ارتقای ورزش دوچرخه سواری استان تلاش نموده و امیدوارم آینده خوبی را برای استان رقم بزند.

گفتنی است، این مراسم با حضور سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای هیأت دوچرخه سواری استان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و به منظور تجلیل از مهدی سهرابی قهرمان و اسطوره دوچرخه‌سواری و بهنام ملکی قهرمانان ارزنده دوچرخه‌سواری برگزار شد.

در این مراسم از مهدی سهرابی قهرمان اسطوره دوچرخه‌سواری کشور و بهنام ملکی قهرمان ارزنده دوچرخه‌سواری با اهدا کلام ا... مجید و هدیه مالی توسط مدیرکل استان تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم هیأت دوچرخه سواری استان به پاس قدردانی از زحمات و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان هدیه یادبودی به ایشان اهدا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار