توجه به حوزه تربيت بدني و ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نقش و تاثير بسزايي دارد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۶۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون تربيت و آموزش ناجا در اختتاميه جشنواره فرهنگي ورزشي دختران كاركنان ناجا با اشاره به ضرورت توسعه ورزش هاي همگاني گفت: توجه به حوزه تربيت بدني و ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نقش و تاثير بسزايي دارد.

سردار امير حسين ياوري افزود: ورزش علاوه بر اينکه سبب شادي و نشاط افراد مي شود فوايد سودمندي براي انسان دارد که مي توان به سلامت روح و روان و جسم که از مهمترين اين فوايد است، اشاره کرد.

وي توجه به امر ورزش را يكي از برنامه هاي مهم نيروي انتظامي عنوان و اظهار داشت: هر سازمان در مسير تحقق اهداف و اجراي موفق ماموريت ها به نيروي انساني كارآمد ، با نشاط و با انگيزه نياز دارد.

اين مقام مسئول توسعه ورزش هاي همگاني را از ضروريات جامعه امروزي دانست و تصریح کرد: سرمايه گذاري در اين خصوص در پيشگيري از ناهنجاري هاي اجتماعي و ارتقا سلامت اداري موثر خواهد بود.

معاون تربيت و آموزش ناجا ورزش هاي همگاني را باعث مصون ماندن جامعه از گزند آسيب ها و ناهنجاري اجتماعي دانست و گفت: سلامت جسم و نشاط روح تضمين كننده ارتقا كارآيي و بهره وري سازمان ها است.

سردار ياوري با تاكيد بر اينكه دستيابي به جامعه سالم، بانشاط و بدون جرايم و آسيب مستلزم همت همگاني و احساس مسئوليت سازمان هاي فرهنگي، آموزشي و اجتماعي است؛تصريح كرد:هدفمندسازي و گسترش برنامه هاي فرهنگي و ورزشي و پر كردن اوقات فراغت جوانان بسترهاي بروز جرايم و آسيب هاي اجتماعي را از بين مي برد.

وي با اشاره به نقش حياتي ورزش در نشاط جسم و روح افراد افزود : اهميت وتاثير گذاري ورزش در بين جوانان علاوه بر نشاط روح وجسم موجب کاهش جرايم وپيشگيري ازآسيب ها نيز مي شود.

سردار ياوري به توسعه امکانات و پيشرفت هاي ورزشي در ناجا اشاره کرد و گفت: آمادگي جسماني نيروهاي مسلح، باعث غرور و افتخار است که مجموعه اي آماده و پا به کار را براي ايجاد و حفظ نظم و امنيت فراهم کرده است.

معاون تربيت و آموزش ناجا در پايان با تأكيد بر ضرورت بسط و گسترش فعاليت‌هاي ورزشي با هدف ارتقاء سلامت روح و جسم کارکنان، ادامه داد: يک پليس مقتدر بايد از لحاظ روحي و جسمي سرآمد باشد چرا که لازمه تأمين نظم و امنيت يک جامعه در گرو نيروهاي سالم و کارآمد است.

گفتنی است، اختتاميه جشنواره فرهنگي ورزشي دختران كاركنان ناجا در سالن پيام زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات