همزمان با اولین روز نمایشگاه بانکداری اسلامی دکتر علی وقفجی نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بانکداری اسلامی بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۵۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با اولین روز نمایشگاه بانکداری اسلامی دکتر علی وقفجی نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار از نمایشگاه با عبدالرضا خاتمی رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد دیدار و گفتگو کرد .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان در این دیدار ضمن تشریح روند و اهداف برپایی نمایشگاه گفت: لازمه اجرای بانکداری اسلامی بر 2 پایه استوار است اول اینکه بانک ها باید این مهم را به درستی انجام دهند و دوم اینکه خود مشتری باید پایبند وملزم به رعایت این قضیه باشد وی در ادامه گفت قانون بانکداری اسلامی مصوب سال 1362یک قانون بی نقص است مشروط بر اینکه در اجرا به درستی انجام و پیاده سازی شود.

عبدالرضا خاتمی افزود: در راستای روانسازی تسهیلات ویژه اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال قدم های قابل توجهی برداشته که ما شاهد آثار آن در این چند ساله در استان هستیم که دریافت سریع تسهیلات و رضایت مردم از آثار آن می باشد.

همچنین دکتر علی وقفجی در این دیدار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه نگاه و نگرش مدیران باید تغییر یافته و  به موضوع بصورت همه جانبه و علمی نگاه بکنند و در کنار آن سعه صدر در مجموعه های دولتی و موسسات مالی و بانکها ساری و جاری گردد.

 

 
 بازدید نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بانکداری اسلامی
ارسال نظرات