خبرهای داغ:
رادیو قرآن فهرستی از جلسات قرآن سراسر کشور تهیه و منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۲۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رادیو قرآن، مدتی است جمع کثیری از مخاطبان رادیو قرآن در تماسهای خود از نبود بانک مشخصی برای اعلام زمان و محل برگزاری جلسات قرآنی در استانهای مختلف کشور اطلاع می‌دادند و به همین نسبت درخواستهای فراوانی برای اعلام فهرستی از این جلسات در اقصی نقاط کشور مطرح شده بود.

شبکه رادیویی قرآن پیشتر و در ماه مبارک رمضان، بنا بر همین درخواستهای مردمی و اعلام نیاز وارد شده برای معرفی جلسات قرآنی که با حضور استادان قرآن کریم تشکیل می‌شوند، فهرست اولیه این جلسات در سراسر کشور را منتشر کرده بود.

در ادامه این روند و شکل‌گیری بانک اولیه از اطلاعات جلسات قرآنی، رادیو قرآن در اقدام دوم ضمن تماس با جمعی از استادان قرآن کریم در استانهای کشور، نسبت به تشکیل جلسه قرآن آنان در شهرهای مختلف کسب اطلاع کرده و مجموعه این اطلاعات را به همراه ذکر نام استاد، محل برگزاری، ساعت و روز تشکیل و موضوع جلسه در قالب یک فهرست (فایل اکسل پیوست) به تفکیک استان تهیه و تنظیم کرده است.

از این رو، فهرست حاضر برای بهره برداری عموم مردم به ویژه خانواده‌ها، از سوی رادیو قرآن جهت حضور و بهره‌مندی از فضای جلسات آموزش قرآن به مردم قرآن دوست سراسر کشور هدیه می‌شود.

دانلود از بخش پیوست همین خبر میسر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها