عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه دست درازان به بیت المال معرفی و محاکمه شوند افزود: حقوق‌های غیر عادلانه به عنوان مطالبه جدی، همچنان خواسته مردم است و تا آثار این مطالبه گری را نبینند قطعا این مطالبه وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۰۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

حسن بهرام‌نیا عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه برخورد قاطعانه با حقوق نجومی‌ها از جمله تاکیدات رهبری معظم در دیدار با اعضای هیات دولت بوده است اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم موضوع رسیدگی به حقوق نجومی‌ها بود که از طریق رسانه‌ها منتشر شد و مردم انتظار دارند تا هر کدام از نهادهای اجرایی گزارشات خود را برای چگونگی برخورد با حقوق نجومی‌ها منتشر کنند تا مردم هم آگاهی لازم را از نحوه رسیدگی به این پرونده را بدانند.

وی با بیان اینکه دست درازان به بیت المال معرفی و محاکمه شوند افزود: کسانی که به هر نحوی دست درازی به بیت المال داشتند باید معرفی و محاکمه شوند و آنچه را که به ناحق از بیت المال بردند برگردانند لذا رهبری معظم تاکید داشتند تا مسوولان به مطالبات مردم درباره حقوق نجومی‌ها بپردازند.

بهرام‌نیا خاطر نشان کرد: حقوق‌های غیر عادلانه به عنوان مطالبه جدی، همچنان خواسته مردم است و تا زمانی که نتایج مطالبات از سوی مسوولان نهایی نشود  مردم مطالبه‌گری می‌کنند.

وی در خاتمه افزود: باید برخورد جدی با  افراد خطاکار و زیاده خواه صورت بگیرد، چون به ارزش های مردم و  نظام ضربه وارد کرده است و آثار این ضربه مشخص است و زمانی آثار جزیی حقوق نجومی‌ها محو می‎شود که مردم در عمل ببینند دستگاه اجرایی با افراد زیاده خواه به صورت ملموس  مقابله کرده‌اند.

ارسال نظرات