عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:

برخورد دولت با فیش نجومی‌ها تنها یک مانور رسانه‌ای بود

حاجی دلیگانی گفت: دولت چند روزی با حالت نمادین، مانوری رسانه ای راه اندازی کرد و پس از آن پیگیری ماجرا، رها شد. لذا تاکید رهبر انقلاب از این جهت بوده است تا پیگیری مداوم را گوشزد کنند.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۴۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

حسین حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد قاطعانه با فیش های نجومی‌ اظهار داشت: متأسفانه در ماجرای فیش های نجومی آنطور که لازم بود به پرونده رسیدگی  نشد و مسؤولین امر کم کاری کردند.

وی با بیان اینکه مانور چند روزه برای برخورد با حقوق نجومی‌ها کافی نیست افزود: باید ریشه موضوع روشن شود و برخورد اساسی شکل بگیرد تا ریشه‌های حقوق نجومی خشکانده شود، اما دولت چند روزی با حالت نمادین، مانوری رسانه ای راه اندازی کرد و پس از آن پیگیری ماجرا، رها شد. لذا تاکید رهبر انقلاب از این جهت بوده است تا پیگیری مداوم را گوشزد کنند.

حاجی دلیگانی بیان داشت: حقوق نجومی‌ها سروصدایی کاذب را میان برخی از مسوولان به راه انداخت و این افراد داعیه دار برخورد جدی با حقوق نجومی‌ها شدند ولی در مدت زمان محدود نه تنها برخورد قاطعانه نداشته بلکه به فراموشی سپردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: برخی مسوولان در پی توجیه حقوق نجومی‌ها برآمدند و حقوق نجومی‌ها را از ذخایر انقلاب محسوب کردند بدون اینکه تخلفات را بررسی کنند و همین اثرات نامطلوبی برای مردم ایجاد کرد که اعتماد مردم به مسوولین کاهش یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار