مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل کمیته رسانه در برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۲۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

"یوسف افشارنیا" مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ، با اشاره به برنامه‌های کمیته رسانه اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خوشبختانه گام‌های خوبی در این راستا برداشته شده و بیشترین کار این کمیته در زمان برگزاری اجلاسیه نمود و بروز خواهد یافت.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مستند 30 شهید شاخص استان در حال تولید است، گفت: تهیه نماهنگ اجلاسیه به صدا و سیمای استان واگذار شد که در حال تولید بوده و از دیروز بخشی از این مستند در اهواز در حال اجرا است.

افشارنیا با تاکید بر اینکه 80 درصد تعهدات کمیته رسانه در زمان اجرای کنگره صورت می‌گیرد، گفت: برای پوشش کامل اجلاسیه از تمام ظرفیت‌ها جهت انعکاس مناسب آن استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و پوشش کامل سفر دو روزه هیأت دولت به استان اذعان کرد: همانگونه که سفر هیأت دولت به استان را حیثیت ملی می‌دانستیم کنگره ملی شهدای استان را به این دید نگاه کنیم تا برنامه در خور شان شهدا به اجرا بگذاریم.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: موفقیت در برنامه‌های سفر هیأت دولت به استان مرهون تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، انتظامی و نطامی است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برای برگزاری باشکوه اجلاسیه شهدا نیازمند عزم راسخ تمامی مدیران، نهادها و سازمان‌ها در سطح استان هستیم، گفت: امیدواریم بتوان برنامه در خور شان شهدا و مردم استان در سطح ملی برگزار کنیم.

وی از کارهای محوله به کمیته رسانه اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد را پخش مستند 26 قسمتی پدخندق از سیمای کشور و استان، تهیه برنامه استقبال از کنگره ملی 95 شهید استان با مصاحبه مسؤولان و شورای سیاست‌گذاری کنگره، تهیه، تولید و پخش خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا و تولید و پخش یادواره‌های شهدا آبروی محله، ناحیه و ...است.

گفتنی است رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد دبیر کمیته اطلاع رسانی  اجلاسیه است .

انتهای پیام/


ارسال نظرات