از سلسله نشست‌هاي خانه فرهنگ ايثار و مقاومت
اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «ایثار و فرهنگ عمومی» خانه فرهنگ ایثار و مقاومت دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۱۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «ایثار و فرهنگ عمومی» خانه فرهنگ ایثار و مقاومت دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در روز دوشنبه هشتم شهریور ماه سال 95 ساعت 14 با حضور دکتر غلامرضا غفاری، دانشیار دانشگاه تهران و مدیر اجرایی طرح ملی «ارزشها و نگرشهای ایرانیان»، و دکتر مرتضی گوهری پور، دکتری فلسفه اخلاق در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.


در این نشست که با عنوان «بررسی وضعیت ایثار در جامعه؛ بر اساس یافته‌های طرح ملی ارزشها و نگرشهای ایرانیان» برگزار مي‌شود؛ ضمن بررسی جنبه‌های مختلف فرهنگ ایثار در رشد و تعالی فرهنگ عمومی، وضعیت فرهنگ ایثار در جامعه بر اساس یافته‌های طرح ملی ارزشها و نگرشهای ایرانیان تبیین خواهد شد.

همچنين وضعیت‌شناسی ترویج فرهنگ ایثار در فرآیند سیاست‌گذاری فرهنگ عمومی و نیز  تأثیر فرهنگ ایثار در  تقویت عزت نفس اجتماعی و ایجاد هویت و هدف مشترک از دیگر محورهای بحث در این نشست خواهد بود.

 گفتني‌ است، حضور پژوهشگران و علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.


ارسال نظرات