سردار استاد حسینی گفت: آمریکا مظهر جرثومه‌های فساد است، با آمریکا نمی‌شود آشتی کرد، لذا هرگز از خط انقلاب و امام جدا نخواهیم شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۲۹۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ ویژه برنامه بسیج کارمندان حوزه های بسیج ادارات سپاه امام حسن مجتبی (ع)به مناسبت هفته دولت صبح امروز یکشنبه 7 شهریور ماه در سالن میلاد جهانشهر برگزار شد.

سردار علی استاد حسینی در این مراسم گفت: شهید رجایی و شهید با هنر دو الگوی بزرگ برای همه ملت ایران هستند و خاصه باید الگوی همه دولت مردان باشند، و خصوصیات این دو شهید باید در هفته دولت بازگو شود و همه به آن خصوصیات تمسک جوئیم .

وی با اشاره به مخالفت شهید رجایی و شهید با هنر با نظام سلطه افزود: شهید رجایی سالها شکنجه دیده بود و رژیم ستم شاهی را به همراه شکنجه های سخت درک کرده بود ،که سر نخ همه آنها به دست امریکای جنایتکار بود.

سردار استاد حسینی گفت: آمریکا رژیم ننگین پهلوی را بر سر کار آورد و مجاهدین فی سبیل الله را به بند کشید تا جایی که شهید رجایی بارها تا مرز شهادت پیش رفت ولی هیچ گاه تسلیم نشد.

فرمانده سپاه استان البرز شهید رجایی را پس از پیروزی انقلاب به عنوان یکی از مقلدان امام (ره) معرفی و گفت: شهید رجایی در کنار مردم محروم و مستضعفین برای خدمت به مردم وارد صحنه شدند.

وی با اشاره به روی کار آمدن لیبرال ها در اوایل انقلاب اظهار داشت: لیبرال ها کسانی بودند که خواستار رابطه با آمریکا بودند و هیچ گاه روحیه انقلابی نداشتند و شعار آن ها حتی قبل از پیروزی انقلاب این بود که شاه باید حکومت کند و دولت را به ما بسپارد، اما امام (ره) شاه را جرثومه فساد دانستند و خواستار سرنگونی او شدندو اینها بودند که بعد از پیروزی انقلاب بر گرده انقلاب سوار شدند.

سردار استاد حسینی از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر را ظلم ستیزی و زیر بار ظلم نرفتن بیان کرد و افزود: شهید رجایی پاهای شکنجه شده خود را در سازمان ملل نشان داد و گفت این شکنجه ها را دادیم تا در زیر نظام سلطه نباشیم و امروز اگر میخواهیم درسی از شهید رجایی و با هنر بگیریم این است که باید راهی را که امام (ره) و رهبری برای ما مشخص کرده اند که ظلم ستیزی در مقابل نظام سلطه است را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه همه جنایت های روی کره زمین از آمریکاست و او شیطان بزرگ است افزود: شهید رجایی هیچ گاه سر آشتی با دشمن نداشت، او مبارز و انقلابی بود و در خط امام گام بر میداشت و اگر امروز بزرگداشت برای انها برگزار میکنیم برای زنده نگه داشتن راه آنهاست که این مسئله بسیار مهم است.

وی همه بدبختی های جهان اسلام را زیر سر شیطان بزرگ آمریکا دانست و گفت: دست های آمریکا امروز در اقسی نقاط دنیا بر خون مستضعفین جهان آلوده است و آمریکا هیچ گاه راضی نخواهد شد مگر اینکه ما دست از دین و اعتقاداتمان برداریم و از آنها عدول کنیم.

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه ما سر آشتی با نظام سلطه نداریم عنوان کرد: امروز سازشی با دشمن نداریم، راه ما مبارزه است و خط باطل آشتی با حق ندارد، امروز آمریکا به عنوان جبهه باطل مظهر همه پلشتی ها و جرثومه های فساد است ، مگر می شود با او آشتی کرد که ما برای دو روز راحت طلبی خودمان، سر آشتی و سازش و مذاکره با آمریکا داشته باشیم.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در زمین دریا و هوا  بسیار قدرتمند است که بتواند از خودش دفاع کند و ایران اسلامی آمریکا را در خلیج فارس دفن خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان البرز خواسته دشمن را دست برداشتن از خط امام (ره) وانقلاب دانست و گفت: راه مبارزه با امریکا را امثال شهید رجایی برای ما ترسیم کرده اند، آمریکا عوض نشده است و خوی استکباری او تغییر نکرده است که ما راه تعاملی با دشمن داشته باشیم، آمریکا همان آمریکاست .

وی جنگ های  داعش علیه مردم منطقه را جنگ نیابتی آمریکا دانست و گفت: آمریکا توان جنگیدن ندارد، سال ها بود که میگفت گزینه های نظامی علیه ایران روی میزاست ولی هیچ وقت نتوانست و نخواهد توانست تعرضی به ایران داشته باشد، و هیچ گاه با شیطان نباید سر سازش داشت و همه فریاد های خود را باید بر سر آمریکا بزنیم و ما باید راه انقلابیون را ادامه دهیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی ان بدهیم.

سردار استاد حسینی با اشاره به حقوق های میلیاردی دریافتی توسط بعضی از مسئولین گفت: شهید رجایی از طیف محرومین بود و هیچ چیزی برای خود نداشت اما امروزه می بینیم افرادی برگرده انقلاب سوار هستند که شکم های آنها از سیری و پرخوری ورم کرده است و این با منطق شهید رجایی و شهید باهنر سازگار نیست و زمانی که میخواهیم با این افراد مقابله کنیم میگویند حق انها است، اما خوشبختانه مقام معظم رهبری ومسئولین در حال بررسی این موضع هستند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان با بیان اینکه ما هم باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم خاطر نشان کرد: شهید رجایی مدافع محرومین بود و ما هم باید ادامه دهنده راه او باشیم ،کسانی که سرمایه هایشان بیش از هزار میلیارد است هیچ گاه محرومین را درک نخواهند کرد.



ارسال نظرات