خبرهای داغ:
مسئول اردویی گردشگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه:
مسئول اردویی گردشگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در روز سه شنبه سی ام شهریور ماه جاری در شهرستان سربیشه، انتهای بلوار آزادی، جنب مسجد حضرت امام جعفر صادق برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۳۵۲۳۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

مسئول اردویی گردشگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم طی ابلاغیه ای در سال 1390 به سپاه اعلام شد. این مراسم جزء سرفصل برنامه های ابلاغی مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین می باشد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در هر استان یک شهرستان و سپاه بعنوان متولی این امر را به انجام رساندند افزود: در سال 1390 این مراسم در بیرجند برگزار شد و پس از آن در سال 1391 در سرایان، 1392 قاین، 1393 نهبندان، 1394 فردوس و در همین سال مراسم کشوری در طبس بعنوان مرکز کشوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در سال 1395 به سپاه شهرستان سربیشه ابلاغ شد خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ اولیه این مراسم، جهت توجیه بیشتر در مورد مراسم مسئول اردویی ناحیه در ناحیه نهبندان حضور یافته و توجیه شدند.

مسئول اردویی گردشگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه ادامه داد: طی تماس های تلفنی جداگانه ای با نواحی فردوس و بیرجند از آنها کسب تجربه گردید و نیز هماهنگی کارگردان ، مسئول صوت و تصویربرداری مراسم انجام شد.

وی اظهار کرد: برای برنامه ریزی و پشتیبانی این برنامه دو جلسه در ستاد سپاه سربیشه و دو جلسه ستاد شهرستان برگزار شد و تعیین کمیته های مربوطه (6 کمیته شامل فرهنگی و تبلیغات، سازندگی و مهندسی، مردمی،عملیات و انتظامات ، پشتیبانی و مالی، بانوان) و همچنین ستاد مراسم بازسازی واقعه غدیر خم به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه در بخش درح و شهر مود و نیز کمیته های مردمی، پشتیبانی و نیروی انسانی راه اندازی شد.

این مقام مسئول در ناحیه سپاه سربیشه ادامه داد: جهت اطلاع رسانی مردم شهرستان انجام تبلیغات و ایجاد آمادگی ذهنی، سخنرانی و توجیه در پایگاهها وحوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان و جلسات خواهران به منظور جذب آنها جهت حضور در مراسم و طرح برنامه در جشن های دهه کرامت در سطح شهرستان سربیشه خصوصا" جشن میلاد امام رضا(ع)صورت گرفت .

وی بیان کرد: مراسم بازسازی غدیرخم در روز سه شنبه 30 شهریور ماه جاری در شهرستان سربیشه، انتهای بلوار آزادی، جنب مسجد حضرت امام جعفر صادق برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها