خبرهای داغ:
مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری از سپری شدن مراحل پایانی 38 اثر و انتشار آنها از سوی سوره مهر خبرداد و گفت: در این فهرست کتاب‌هایی از راضیه تجار، حسین فتاحی، منصور انوری و دیگر نویسندگان برجسته و حتی نوقلم دیده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۱۷۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ساسان ناطق، مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری، پیرامون انتشار آثار و برگزاری نشست‌های نقد اظهار داشت: در لیست انتشار نام حدود 38 اثر وجود دارد که در حال گذران مراحل انتشار هستند.

وی با بیان اینکه در میان این تعداد آثار نوقلمان و نویسندگان برجسته و شناخته شده نیز دیده می‌شود ابراز داشت: در این فهرست آثاری از راضیه تجار، منصور انوری، حسین فتاحی و... دیده می‌شود.

وی افزود: این آثار تا پایان سال از سوی سوره مهر روانه بازار کتاب خواهند شد، کتاب‌های برگزیده هفتمین و هشتمن دوره جشنواره داستان انقلاب هم در میان این کتاب‌ها دیده می‌شود. هدف از انتشار آثار نوقلمان پوشش گسترده و تلاش برای حمایت کتاب اولی‌هاست.

ناطق به برگزاری نشست‌های نقد و کارشناسی از سوی کارگاه قصه و رمان اشاره کرد و گفت: یکی از عادی‌ترین کارها بررسی و کارشناسی آثاری است که به دفتر هم از سوی هنرجویان و هم دفاتر حوزه هنری در استان‌ها واصل می‌شود، است، این آثار در صورت تائید روانه انتشارات می شوند. غیر از این جلسات داستان رار وزهای شنبه و دوشنبه با حضور حسین فتاحی و فاطمه فروغی برپا می‌کنیم.

مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری ادامه داد: جلسات ماهانه نقد کتاب با عنوان «آئینه بندان» را هم در دستور کار داریم اما سه ماهی است که به تعویق افتاده، دلیل این امر هم این است که منتظریم تازه‌ترین آثار از سوی سوهر مهر منتشر شود تا بتوانیم کتاب‌های تازه را با حضور منتقدان و نویسنده بررسی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ده جلد نخست جاده جنگ نوشته منصور انوری منتشر شده و ده جلد دوم با عنوان گذرگاه چاپ می‌شود گفت: در میان 38 اثر یاد شده گذرگاه منصور انوری نیز حضور دارد که نوبت انتشار را می‌گذراند و تا پایان سال چاپ خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها