عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آقای آخوندی! مطالبات مسکن مهری‌ها را تعیین تکلیف کنید

حسین هاشمی تخته یزدانی گفت: مطالبات پیمانکاران عمرانی و مطالبات مردم برای مسکن مهر از جمله مطالبات مجلس بلاخص کمیسیون عمران است که از دولت و وزارت راه و شهرسازی داریم.
کد خبر: ۸۷۳۵۱۷۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

 حسین هاشمی تخته یزدانی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه انتظارات مسکن مهری‌ها کی برآورده خواهد شد اظهار داشت: مطالبات پیمانکاران عمرانی و مطالبات مردم برای مسکن مهر از جمله مطالبات مجلس بلاخص کمیسیون عمران است که از دولت و وزارت راه و شهرسازی داریم.

وی با بیان اینکه از آقای آخوندی خواستار تعیین تکلیف مسکن مهری‌ها شدم افزود:  در طی ملاقاتی که با وزیر محترم راه و شهرسازی داشتم مطالباتی را به عنوان  به عنوان عضو کمیسیون عمران مجلس داشتم اعم از اینکه انتظار دارم  تکلیف مسکن مهر مشخص شود و مطالبات پیمانکاران عمران هم پرداخت شود.

هاشمی بیان داشت: بخشی از مطالبات مالی مسکن مهر مربوط به مطالبات پیمانکاران است، بخشی هم که خود پیمانکاران تخلفاتی را داشتند و پول مردم را گرفتند .

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: تعداد قابل توجهی  از مردم پول‌های زیادی را برای مسکن مهر پرداخت کردند ولی پس از گذشت سال‌های متمادی هنوز خبری از مسکن مهر نیست و اتفاق بدتر این است که گاهی اوقات به نام مردم هم  وام گرفته شده و مطالبات وام را از  مردم می گیرند و  نه تنها خبری از خانه دار شدن نیست بلکه به عنوان بدهکاران تسهیلات بانکی منزل هم قلمداد شده‌اند؛ خانه ای ساخته نشده و در اختیارشان نیست.

هاشمی تخته یزدانی گفت: انتظار ما از دولت وزیر راه و شهرسازی این است که عزم جدی برای مطالبات مسکن مهری‌ها داشته باشند و تعیین تکلیف مسکن‌ مهر را مدنظر قرار دهند.

 وی در خاتمه افزود: امیدوارم کسانی که وضع مالی خوبی ندارند تا بتوانند مسکنی غیر از مسکن مهر تهیه کنند بسرآید انتظارشان به سر آید و بتوانند به زودی سرپناهی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار