خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

استفاده از کالای داخلی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: رونق صنعت و استفاده از کالای داخلی تنها گره‌گشای مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان است که توجه ویژه دولت را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۷۳۵۱۶۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،آغاز هفته دولت را فرصت بزرگی برای بررسی عملکرد دولت مجریه دانست و اظهار کرد: مردم با رای‌های خود این دولت را انتخاب کردند و در واقع از مشکلات و تشنج‌های اقتصادی کشور به این دولت پناه آوردند و توقع دارند دولت به قول‌هایش عمل کند.

وی با اشاره به اعتماد مردم به دولت تبیین کرد: اعتماد مردم فرصت بزرگی را برای دولت به‌وجود می‌آورد تا با برنامه‌ریزی‌ طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مشکلات را در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حل کند و رضایت‌مندی مردم را به‌دست آورد.

عدالتی با بررسی سیاست‌های خارجی دولت یازدهم و بطور خاص برجام تشریح کرد: با وجود تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده به دلیل بد عهدی‌های طرف غربی برجام تا به امروز توفیقی برای ملت نداشته‌است.

این مسئول با اشاره به مشکل بیکاری و اشتغال خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج الی شش میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارد که همه این جوانان سرمایه‌های ارزشمند مملکت هستند و در صورت ادامه روند بیکاری جوانان در کشور در آینده شاهد افزایش بزه‌کاری در جامعه خواهیم بود.

وی همچنین افزود: رونق صنعت و استفاده از کالای داخلی تنها گره‌گشای مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان است که توجه ویژه دولت را می‌طلبد.

عدالتی در ادامه به بیان موضوع فسادهای اقتصادی پرداخت و تصریح کرد: حقوق‌های نجومی برخی از مسئولین و قاچاق کالا، هم اقتصاد کشور را فلج می‌کند و هم ضربه شدیدی به روحیه مردم برای تحمل فشارهای اقتصادی می‌زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در خاتمهبا بیان مشکلات فرهنگی در کشور تبیین کرد: برگزاری کنسرت‌ها در شهرهای مختلف و در پی آن اعتراض و انتقاد امامان جمعه در این شهرها گویای وجود مشکلات فرهنگی و ناهماهنگی شورای فرهنگیدر شهرهای مختلف است.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها