واژگونی پژو در میامی یک کشته و 4 مجروح برجای گذاشت+تصاویر

واژگونی يک دستگاه سواری پژو206 در محورمیامی- سبزواریک کشته و 4 مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۸۷۳۵۱۶۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با اعلام این خبر گفت :عصر امروز در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو 206 در محور میامی به سبزوار در منطقه الحاک  تیم عملیاتی پایگاه امداد وجاده ای میاندشت سريعا به محل اعزام شدند.

حسین اسماعیلی افزود: متاسفانه در اثر اين حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 4 نفر از سرنشينان دیگر خودرو مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات بعد از رهاسازی توسط ست نجات هلال احمر3 نفر توسط امداد هوایی و یک توسط هلال احمر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میامی بيان داشت: كارشناسان پليس راه علت وقوع اين حادثه را خستگی و عدم توجه به جلو اعلام كرده اند.

بنابراین گزارش ؛ محور میامی- سبزواربه‌علت عدم وجود فراز و نشیب و گردنه در آن و همچنین به‌سبب طولانی بودن مسیر و کویری بودن آن، موجب خستگی راننده شده و از همین رو بیشترین آمار واژگونی کشور در این محور اتفاق می‌افتد.

بایدمسئولان تلاش بیشتری در راستای ایمن‌سازی این محور از طریق ایجاد شیارهای طولی و عرضی، افزایش علائم هشداردهنده، ایجاده جاذبه‌های مصنوعی در پیرامون جاده، افزایش استراحت‌گاه‌های موقت و... داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار