امام جمعه سوق گفت : ساخت راه دهدشت به سوق و بلا تکلیفی در 9 کیلومتر از این مسیر در 10 سال نوعی بی مهری به بخش سوق است.
کد خبر: ۸۷۳۵۱۰۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل با اشاره به طولانی شدن زمان ساخت راه دهدشت به سوق گفت: تکمیل این مسیر 12 کیلومتری از دغدغه های اصلی مردم است.
وی با اشاره به تصادف های زیاد سال های اخیر در جاده دهدشت به سوق اظهارکرد: باید مسئولان نسبت به تکمیل این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.
کیانی اصل نداشتن اعتبار و پیمانکار قوی برای تکمیل این طرح را توجیه نامناسب مسئولان اداره راه و شهرسازی ذکر کرد و گفت: اگر سالانه 2/5 متر از این طرح زیرسازی و آسفالت می شد تاکنون تکمیل شده بود.
وی با اشاره به خدمات خوب دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر تصریح کرد: نیاز است مسئولان استانی نسبت به تکمیل این طرح از هیچ کوششی دریغ نکنند.
امام جمعه سوق با بیان رشادت ها و سخت کوشی های شهیدان رجائی و باهنر در دفاع از ارزشهای نظام عنوان کرد: باید مسئولان با الگوپذیری از این شهیدان نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم همت جهادی داشته باشند.
کیانی اصل تامین آب آشامیدنی شهری و روستایی، توجه به اجرای طرح هادی روستایی و بهسازی و آسفالت راههای روستایی را از دیگر مشکلات بخش سوق ذکر کرد.
بخش سوق با 13 هزار نفر جمعیت از بسیاری از خدمات رفاهی بخصوص در روستاها همچون آب آشامیدنی و راه ارتباطی مناسب بی بهره هستند.
ارسال نظرات