یادواره شهدای کارکنان دولت مهران با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی ،خانواده معظم شهداء ، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۳۵۰۹۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمين روح الله ولد بيگي امام جمعه مهران در یادواره شهدای كارمند مهران در مسجد جامع این شهرستان با بيان اينكه منافقين از ابتداي پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به دنبال تخريب نظام بودند اظهار كرد: منافقين از ابتداي انقلاب اسلامي با ترور انديشمندان نظام به دنبال كسب مقام و و جاه طلبي بودند.

وي افزود: منافقين با شهادت رساندن مغزهاي متفكر نظام همچون بهشتي ، رجايي، باهنر و مطهري قصد صدمه زدن به نظام داشتند ولي چون انقلاب اسلام بر مبناي تعالي اهداف اسلام بنا شده بود خداوند متعال انقلاب اسلامي را ياري كرد و منافقين به اهداف پليدشان نرسيدند.

امام جمعه مهران تصريح كرد: امروز نيز مي بينيم برخي با ايجاد فايل صوتي به دنبال تطهير چهره نفاق هستند همان هايي كه با كمك رژيم بعث بعد از قبول قطعنامه توسط امام راحل به ايران اسلامي حمله كردند.

حجت الاسلام ولدبيگي ادامه داد: نبايد گذاشت با چهره خباثت آلود منافقين توسط عده اي معلوم الحام تطهير شود و ارزشهاي انقلاب به ضد ارزش تبديل شود.

وي تاكيد كرد: كساني كه در فتنه 88 سيلي محكمي از مردم خوردند مي خواهند جهره نفاق را تطهير كنند و با گذاشتن فايل صوتي عليه آرمان هاي امام قدم بر مي دارند.

امام جمعه مهران افزود: اينها به دنبال تخريب جهره امام هستند در صورتي كه اگر امام راحل نبود اكنون كشورمان از پيشرفت و امنيت محروم بود.

مراد ناصري فرماندار مهران نيز در اين مراسم افزود: هدف از برگزاری چنین یادواره هایی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای بزرگوار است تا ویژگی ها و اخلاق خوب در جامعه بازخوانی شود.

وي گفت: با برگزاری یادواره های شهدا به خانواده شهدا اعلام می داریم که شهید آنان زنده است و همواره جامعه خصوصا جوانان از برکت خون آنان برخوردار می شوند.

ارسال نظرات