مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به بهره برداری از پروژه گازرسانی به 7 روستای منطقه فرومد در شهرستان میامی به عنوان دورترین نقطه استان اشاره کرد وگفت: با افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به 84 درصد می رسد.
کد خبر: ۸۷۳۵۰۶۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، علیرضا جراحی در جمع مردم منطقه فرومد در حاشیه افتتاح از 7 پروژه گاز رسانی به روستاهای این منطقه ضمن تبریک هفته دولت گفت: امروز امیدواریم در هفته دولت بااقدام عملی به نتیجه رسوندن پروژه گاز رسانی به مجموعه روستای فرومد یاد شهیدان رجایی وباهنر را گرامی بداریم.

وی بابیان استان سمنان به لحاظ حوادث پیمانکاری وخانگی  به طرف صفر رسیده است، افزود: در هر روستا وشهر جدیدی که گاز رسانی می شود، قبل از وصل انشعاب ماموران اداره گاز در آن روستا حاضر شده و روستاییان را به لحاظ مسائل ایمنی آموزش های لازم را می دهیم.

جراحی با اشاره به اینکه با صرفه جوی می توان توسعه گازرسانی در استان وکشور را به همراه داشت، یادآورشد: با صرفه جویی می توانیم از احداث پالایشگاه های جدید با هزینه های زیاد جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه در زمستان سال گذشته در روز فقط 500 میلیون مترمکعب در بخش خانگی مصرف شد، تصریح کرد: این رقم معادل مصرف گاز اتحادیه اروپا با 18 کشور است .

بهره‌مندی 84 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما توسعه متوازن گاز در کل استان است، افزود با افتتاح پروژه های گازرسانی در هفته دولت ضریب نفوذ گاز در شهرها 100 درصد بوده ودر روستاها نزدیک به 84 درصد می رسد.

جراحی به بهره برداری از پروژه گازرسانی به 7 روستای منطقه فرومد در شهرستان میامی به عنوان دورترین نقطه استان اشاره کرد وگفت: در این 7 روستا مجموعا15هزارو 350 متر خط تغذیه انجام شده و52 هزار متر احداث شبکه داشتیم ودر این مسیر 50 هزار متر مکعب حفاری خاکی و 5 هزار متر مکعب سنگ شکافی انجام شده است.

بستر احداث صنایع از لحاظ گازدر فرومد آماده است

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بستراحداث جایگاه سی ان جی، صنایع تبدیلی و... را در فرومد فراهم دانست وگفت: طبق برنامه زمانبندی شده پروژه فرومد یک ماه زودتر از موعد مقرربه بهره برداری رسیده است.

جراحی میزان اعتبار هزینه شده در هفته دولت را 47 میلیار تومان دانست و گفت: در دولت تدبیر وامید گاز استان 563 هزار متر احداث شبکه داشته 8هزارو 500 مورد نصب انشعاب داشته و 35 هزار اشتراک پذیری داشته است و شرایط پایداری استان در وضعیت مطلوبی به سر می برد.

وی در پایان افزود: در دولت تدبیر وامید گاز استان 563 هزار متر احداث شبکه، 8هزارو 500 مورد نصب انشعاب ه و 35 هزاراشتراک پذیری انجام شده است که  شرایط پایداری گازاستان در وضعیت مطلوبی به سر می برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها