محسن وادیدار گفت: دولت نباید در مسائل منطقه و اقتصاد چشم امید به آمریکا این شیطان بزرگ داشته باشد و در همه مسائل باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بود که رهنمود هایشان همیشه راهگشای مسائل سخت و دشوار بوده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۰۳۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
 

 محسن وادیدار، مسئول سیاسی ناحیه نظر آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج  درکرج با تبریک هفته دولت به همه ی خدمت گذاران مردم به خصوص خدمتگزاران در قوه ی مجریه گفت:علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را در این راه فدا کردند.

وی یکی از مهمترین مسائلی که دولت باید آن را جدی بگیرد،اقتصاد دانست و افزود: مساله ای که رهبر کبیر انقلاب اسلامی چند سال است به آن توجه جدی دارند، و شعار سال را نیز حول این محور نامگذاری می کنند.

وادیدار اقتصاد مقاومتی را نقشه راهی برای گشایش مسائل اقتصادی دانست وگفت: بنا به فرموده های رهبری این نقشه راه باید در سایه اعتماد و همدلی دولت و ملت باشد اما مساله حقوق های نجومی و برخورد نکردن با آن باعث از بین رفتن این اعتماد می شود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه نظرآباد گفت: مساله ای که شاید در قوه ی مجریه و قضائیه خیلی جدی گرفته نشد و حتی برخی از این افراد که فیش های نجومی داشتند از سوی برخی دیگراز مسئولین ذخیره انقلاب و نظام معرفی شدند، و این رخداد ها در این برهه که مردم در شرایط اقتصادی خوبی نیستند و با وجود آمار بالای بیکاری، عین جفا به آرمان های انقلاب اسلامی که از مهمترین آرمان های آن خدمت به مردم،عدالت محوری،نظم و امنیت است.

وی با اشاره به تکرار تاریخ و اعتماد به آمریکا اظهار داشت: در مسائل منطقه و بین الملل نیز نباید اجازه بدهیم تاریخ تکرار بشود،نباید ضربه ای که مصدق به خاطر اعتماد به آمریکا به ملت ایران زد دوباره تکرار شود.

وادیدار بدعهدی آمریکا را در همه جوانب ثابت شده خواند و خاطر نشان کرد: بد عهدی کشور آمریکا در همه جوانب به خصوص در مساله برجام کاملا ثابت شده است، و رهبر کبیر انقلاب نیز همیشه آن را گوشزد میکنند، پس دولت نباید در مسائل منطقه و اقتصاد چشم امید به آمریکا این شیطان بزرگ داشته باشد و در همه مسائل باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بود که رهنمود هایشان همیشه راهگشای مسائل سخت و دشوار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها