خبرهای داغ:
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: 20 هزار دانش آموز کم بضاعت شهر تهران شناسایی شده و به این تعداد دانش آموز، بن خرید نوشت افزار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۷۳۵۰۳۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی عبداللهی گفت: طی سال های اخیر شهرداری تهران نمایشگاه باز باران را راه اندازی کرده و در این نمایشگاه نوشت افزار ایرانی – اسلامی توزیع می شود.

وی افزود: مقرر شده شرایطی فراهم شود که علاوه بر شهروندان، خانواده های کم بضاعت نیز بتوانند در نمایشگاه باز باران حضور پیدا کرده و نسبت به خرید نوشت افزار اقدام کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اختصاص بن های 100 هزار تومانی به دانش آموزان کم برخوردار تهرانی اظهارکرد: 20 هزار دانش آموز تهرانی کم بضاعت شناسایی شده و به هر یک از این دانش آموزان بن 100 هزار تومانی خرید نوشت افزار و لوازم التحریر اختصاص یافته است.

عبداللهی ادامه داد: کار شناسایی دانش آموزان با کمک وزارت آموزش و پرورش انجام شده و تلاش کرده ایم این بن ها که به ارزش 200 میلیون تومان بوده است به تمام دانش آموزان نیازمند اختصاص پیدا کند.

وی در خصوص محل های برپایی نمایشگاه باز باران در سراسر سطح شهر تهران خاطرنشان کرد: در 17 فروشگاه شهروند سراسر تهران، برخی از میادین میوه و تره بار و همچنین بوستان ولایت، فرهنگسرای اشراق، فرهنگسرای خاوران و دریاچه شهدای چیتگر این نمایشگاه دایر شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: تلاش کرده ایم این نمایشگاه ها در تمام محله های شهر تهران دایر شوند تا شهروندان برای خریدهای خود با مشکل تردد مواجه نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها