کارگردان کشورمان گفت: اگر همه ما خود را در اختیار تفکرات منطقی و درست رهبری در حوزه فرهنگی قرار دهیم مطمئنم بهترین پیشرفت را خواهیم داشت چرا که هم دلسوزانه است و هم آگاهانه.
کد خبر: ۸۷۳۵۰۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
انسیه شاه حسینی کارگردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در مورد مسائل فرهنگی گفت: رهبر معظم انقلاب بسیار در زمینه های فرهنگی آگاهانه صحبت می کنند و به روز هستند.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و یا حقوق های نجومی و قاچاق صحبت می کنند و اگر واقعا به این سخنان توجه شده و عمل شود مشکلات حل می شود در زمینه فرهنگی هم مطالبات جدی و منطقی دارند که کسی نمی تواند آنها را نادیده بگیرد.

شاه حسینی تاکید کرد: چند ملاقات خصوصی که با رهبر معظم انقلاب داشتم می دیدم که همان طور که مثلا کتابهای خاطرات در باره شهدا و رمان های جنگ را ایشان می خوانند و یادداشت می نویسند به همین نسبت همگام هستند با ادبیات روز دنیا، یعنی هر کتابی که در آمریکا می آید قبل از همه ایشان می خوانند یا بهترین فیلم ها را می بینند یا بیشتر و بهتر از سینماگران نقد می کنند.

کارگردان کشورمان اظهار داشت: چنین فردی با دلسوزی که دارند کافی است همه فقط به حرف ایشان در زمینه فرهنگ گوش کنند در نتیجه هم به لحاظ فرهنگی رشد می کنیم و هم کج سلیقگی هایمان که باعث یک سری عقب افتادگی ها می شود را نخواهیم داشت. رهبر معظم انقلاب بهترین چراغ راه را به ما نشان می دهند و هیچ وقت هیچ کدام از نظرات ایشان در زمینه فرهنگ چیزی نبوده که ما را محدود کند.

شاه حسینی گفت: بنابراین دیدگاه های رهبر معظم انقلاب چون آگاهانه و فرهنگی و همراه با خردمندی است در نتیجه همه باید گوش کنیم و خود را در اختیار تفکرات منطقی و درست ایشان قرار دهیم اگر این اتفاق بیفتد مطمئنم بهترین پیشرفت را خواهیم داشت چرا که هم دلسوزانه است و هم آگاهانه ایشان به خوبی از مقوله فرهنگ اطلاعات دارند.

ارسال نظرات