با حضور مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا کارگاه آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر سپاه چاراویماق برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۹۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در این کارگاه ضمن اشاره به سه محور مصادیق فریضه امر به معروف و نهی از منکر، وظایف دبیران امر به معروف و نهی از منکرحوزه و پایگاه ها، روش های مبارزه با منکرات و ترویج معروفات است، خاطر نشان کرد : تمامی گرفتاری های جامعه نتیجه غفلت ازاین واجب فراموش شده است.

  غفار ملکی در ادامه بحث، نماز را تابلو و پرچم معروفات دانست و گفت : در قرآن کریم فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کنار نماز ذکر شده که بیانگر اهمیت این مسئله است.

  وی همچنین توجه جدی آحاد جامعه و مسئولان را برای احیاءامر به معروف و نهی از منکر ضروری واورژانسی برشمرد و گفت: باید این احساس در مردم بوجود آید که هرمنکری که درجامعه صورت می گیرد حتمأ و یقینأ درآینده مانند سیلی بنیان کن خود وخانواده را به ناکجا آباد خواهد برد و مسئولان نیز از دو پهلو حرف زدن و ایجاد شبهه در بین جوانان خود داری نمایند که مسئولیت شان سنگین است.

در آغاز کارگاه عباس رستمی فرمانده سپاه چاراویماق از حضورگرم دبیران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدر دانی کرد و توجه به مسله امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و گفت: برای بیمه و واکسینه شدن جامعه از منکرات همه بایداحساس وظیفه نمایند.  

تصاویر کامل خبر در ادامه ... 

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات