در جلسه جانشین سازمان اردویی بسیج با مسئولان راهیان نور آذربایجان غربی صورت گرفت
سرهنگ چراغی گفت: در جلسه با جانشین سازمان اردویی بسیج، مصوب گردید که 11 اردوگاه در مرکز و سایر شهرستانهای استان آذربایجان غربی، جهت اسکان و استراحت زائرین راهیان نور احداث شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۸۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرهنگ حسنعلی چراغی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با سرهنگ پوری جانشین سازمان اردویی بسیج در این استان گفت: لزوم ترمیم و بازسازی اردوگاههای شهدای بسیج وشهید باکری در ارومیه،اردوگاه حر در خوی،اردوگاه روستای امین آباد در تکاب،اردوگاه شهید صفر زاده در سردشت و اردوگاه شهید امینی در شهرستان مهاباد و... از جمله مباحث مطرح شده در جلسه هم اندیشی با سرهنگ پوری بود.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب گردید که در برنامه پنج ساله ششم، 11 اردوگاه در مرکز و سایر شهرستانهای استان آذربایجان غربی، جهت اسکان و استراحت زائرین راهیان نور احداث شود .
سرهنگ چراغی تاکید کرد: تا به امروز 95 هزار نفر از سراسر کشور و 15هزار نفر از مردم این استان، از یادمان های آذربایجان غربی بازدید نموده اند.
وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه، هر شب نمایش های رزمی فرهنگی در اردوگاه شهید باکری ارمیه برگزار و این نمایش تا پایان راهیان نور ادامه خواهد داشت.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: اردوهای فصل رویش دانش آموزی استان آذربایجان غربی در چهار بخش بازدید از مناطق عملیاتی،امادگی دفاعی، ورزش های ابی و مباحث تربیتی و... برگزار می شود.
گفتنی است سرهنگ پاسدار علی پوری در سفرشان به آذربایجان غربی، از یادمان های شهدا در این استان بازدید نمود و از نزدیک شاهد روند برگزاری اردوهای راهیان نور قرار گرفت.

ارسال نظرات