سردار فضلی در ششمین همایش سراسری بازسازی واقعه غدیرخم عنوان کرد

رشد کمی و کیفی نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در کشور

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر سال شاهد رشد کمی و کیفی نمایش بازسازی واقعه غدیرخم بودیم و خوشبختانه این نمایش، امسال در 162 نقطه از کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۸۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سردارعلی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در  ششمین همایش سراسری بازسازی واقعه غدیرخم که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت بازسازی واقعه غدیرخم در کشور گفت: بازسازی واقعه غدیر برای اولین بار در سال ۸۹ به جهت همزمانی روز بسیج و عید غدیرخم در قم با حضور مراجع تقلید، علما، خانواده شهدا و آحاد مردم انجام شد که مورد تایید و استقبال علما و مردم قرار گرفت و هر سال شاهد رشد کمی و کیفی این  نمایش بودیم و خوشبختانه این نمایش، امسال در 162 نقطه از کشور برگزار می شود.
 
سردارفضلی افزود: بازسازی واقعه غدیر در جلوگیری از تحریفات بسیار موثر است و معرفی و انتصاب حضرت علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلام(ص)، حسادت های دشمن از همان روز آغاز شد و امروز به فضل و عنایت خداوند سبحان بازسازی واقعه غدیر انجام می گیرد تا این واقعه مهم و تاریخی برای جوانان امروزی همچنان شناخته شده باقی بماند.
 
وی تاکید کرد: پس از واقعه تاریخی غدیر، ۲ جبهه حق و باطل برابر یکدیگر قرار گرفتند اما غدیر، بر مبانی قرآنی و الهی و تقدیم شهدای بزرگ پایدار و استوار ماند.
سردار فضلی توجه به مردمی برگزار کردن حادثه بازسازی غدیر را یادآور شد و گفت: در بازسازی واقعه غدیرخم باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مردم خود برای برگزاری آن وارد میدان شوند و بازسازی این حادثه تاریخی وضع حاکمیتی پیدا نکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار