کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با"بسیج":

رونق دادن به شبکه های اجتماعی مخرب، نسخه جدید دشمن است

کارشناس مسائل سیاسی مباحث هسته ای و موشکی را یک عملیات ایذایی از سوی دشمن برشمرد و افزود: دشمنان نظام پس از شکست در توطئه های مختلف، برای انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی، ترویج فساد و فحشا و بی بندو باری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۶۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی، اظهار داشت: ترویج فساد و بی بندو باری نسخه ای است که دشمنان برای ملت ایران پیچیدند و تمام مسائل هسته ای و موشکی بهانه ای برای سرگرم کردن مردم و مسئولین و انحراف از نقشه دشمنان است.
 
وی گفت: دشمن با رونق دادن به سایتهای مبتذل اینترنتی و شبکه های مخرب ماهواره ای و اجتماعی در صدد است تا جوانان و نوجوانان انقلابی را نسبت به ارزشهای دینی و الهی و انقلابی سست و بی اراده کند.
 
محمدی مسائل هسته ای و موشکی را یک عملیات ایذایی از سوی دشمن دانست و افزود: دشمنان نظام پس از شکست در توطئه های مختلف، برای انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی، ترویج فساد و فحشا و بی بندو باری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
 
تحلیلگر مسائل سیاسی موج سازی برخی عناصر در بدنه کشور در خصوص لغو کنسرت های موسیقی را در راستای راضی نگه داشتن اقلیت لائیک کشور برشمرد و افزود: برخی افراد برای اینکه آن اقلیت کمتر از یک درصد را راضی نگه دارند بدون توجه به قانون و شرع، حتی حاضر به مقابله با اسلام و علما برخاستند، اما مردم مومن و انقلابی این توطئه شوم را خنثی می کنند.
 
محمدی رونق دادن به شبکه های اجتماعی مخرب را از سناریوهای مهم دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی ایران برشمرد و بیان داشت: دشمن به دنبال پیاده سازی طرح اندلس در جمهوری اسلامی ایران است تا بعد از بی تفاوت کردن جوانان و اقشار مختلف مردم نسبت به مباحث دینی و انقلابی با یک توطئه کشور را به اشغال خود در اورد. وی مدیریت انقلاب اسلامی را بر محور ولایت فقیه دانست و افزود: تا زمانی که مسئولان در کنار مردم بر این مدار و محور حرکت کنند همه توطئه های دشمن خنثی می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها