فرمانده حوزه‌های بسیج دانشجویی کردستان گفت: امسال 980 دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های استان کردستان برای شرکت در اردوهای جهادی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۴۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه در دیدار فرمانده سپاه کردستان با جمعی از دانشجویان سرگروه‌های اردوی جهادی اظهار داشت: امسال 980 دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های استان کردستان برای اردوی جهادی ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: این دانشجویان قرار است در 5 گروه پزشکی، عمرانی، آموزشی، دامپزشکی و فرهنگی در روستاهای محروم چهار شهرستان دیواندره، بیجار، سقز و بانه به فعالیت مشغول شوند.

به گفته محمدپناه، دانشجویان بومی شهرستان‌های سقز و بانه و بیجار در روستاهای محروم شهرستان خود به فعالیت می‌پردازند و کل دانشجویان سطح شهر سنندج به محرومیت‌زدایی در 30 روستای بخش سارال دیواندره مشغول می‌شوند.

وی افزود: سرگروه های‌اردوی جهادی از اردیبهشت ماه امسال به عرصه‌ها اعزام شدند تا با نیازسنجی در این روستاها، برنامه‌ریزی‌های خود را برای رفع این کمبودها انجام دهند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان تصریح کرد: آنچه از برنامه‌ریزی‌هایی که مربوط به دانشجویان است با روحیه جهادی و دغدغه‌مندی به خوبی انجام شده است اما بیشتر آنچه که مربوط به تعهدات مسئولین استان در راستای پشتیبانی از اردوهای جهادی است به طور کامل انجام نشده است.

محمدپناه ادامه داد: با عرصه‌یابی که سرگروه‌های اردوی جهادی انجام داده‌اند مشخص شده است که برخی از مسؤولین استانی و شهرستانی حتی یکبار در حوزه‌های استحفاظی خود حضور نیافته‌اند و از نزدیک شاهد مشکلات روستاییان نبوده‌اند.

ارسال نظرات