امام جمعه سنندج از همراهی و مشارکت مردم به عنوان یکی از عوامل تعالی و عزت ایران اسلامی نام برد و گفت: باید مسؤولان همواره قدردان این همراهی مردمی باشند.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۳۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته دولت به دولتمردان اظهار کرد: خدمت به مردم و تلاش در مسیر رفع دغدغه‌های آنان از جمله اموری است که باید همواره با جدیت دنبال شود.

وی افزود: در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی در ایران شاهد مشارکت و همراهی گسترده مردم ایران در تمامی عرصه‌ها بوده‌ایم و در سایه همین همراهی مردمی بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها محقق شده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران دولتی باید همواره در راستای جلب اعتماد مردم و پاسخ‌گویی به دغدغه‌های آنان قدم بردارند.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته بر ضرورت توجه ویژه به انجام فرایض دینی و تقویت مبانی دینی و اخلاقی در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: با تقویت مبانی ارزشی و اخلاقی می‌توانیم به توسعه و تعالی همه‌جانبه جامعه امیدوار شویم.
امام جمعه سنندج به ویژگی‌های نماز جمعه و جایگاه عبادت روز جمعه در آیات و روایات پرداخت و بر حضور همیشگی مسلمانان در نماز دشمن‌شکن جمعه تأکید کرد.

ماموستا خدایی با بیان اینکه نماز جمعه حج مساکین و عید مؤمنین است، گفت: اجتماع گسترده مسلمانان در این روز مبارک نه تنها بر روحیه همدلی و اتحاد در جامعه می‌افزاید، بلکه رعب و وحشت را بر جبهه دشمنان اسلام حاکم می‌کند.

ارسال نظرات