جانشین سپاه شهرستان سروآباد گفت: مرحله دوم اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۳۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جعفر غفاریان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس، دور دوم اعزام این کاروان‌ها آغاز شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول که روز جمعه انجام شد، 50 نفر از دانش آموزان بسیجی سطح شهرستان سروآباد به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در شهرستان های مریوان و سنندج اعزام شدند.
جانشین سپاه سروآباد اضافه کرد: پیش از این، در دور اول اعزام کاروان های راهیان نور که در سه مرحله انجام شد، 377 نفر از دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند.
به گفته وی، دور دوم اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی در چهار مرحله انجام می شود.
او با بیان اینکه این اردو به مدت سه روز به طول می‌انجامد، افزود: کاروان راهیان نور شهرستان سروآباد در روزهای جمعه و شنبه از مناطق عملیلاتی خانمه شیخان، شهدای گمنام و یادمان زریوار مریوان بازدید کرده و سپس به مناطق عملیاتی باشگاه افسران و تپه الله اکبر سنندج اعزام خواهند شد.
غفاریان به اهداف اعزام کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان با ایثارگری و جان فشانی ها رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.

ارسال نظرات