تیم تنیس روی میز نونهالان کردستان نایب قهرمان کشور شد

تیم تنیس روی میز استان کردستان با قرار گرفتن بر سکوی دوم رقابت‌های کشوری، عنوان نایب قهرمانی بخش نونهالان ایران را بدست آورد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۳۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان کشور با نایب قهرمانی تیم کردستان به کار خود پایان داد.

رقابت‌های قهرمانی نونهالان زیر 12 سال کشور سوم و چهارم شهریورماه با حضور 27 تیم از سراسر ایران در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

در این رقابت‌ها استان‌های شرکت کننده در 8 گروه 3 و 4 تیمی به رقابت پرداختند و در پایان تیم کردستان بر سکوی دوم رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان کشور قرار گرفت.

تیم استان کردستان با شکست البرز، کرمانشاه، توابع تهران و خوزستان به فینال این مسابقات راه یافت و در مقابل تیم قدرتمند تهران قرار گرفت.

بازیکنان کردستانی در دیدار نهایی خود با نتیجه 3 بر صفر بازی را به تیم تهران را واگذار کردند و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان کشور را کسب کردند.

در این رقابت‌ها فرشید کم آزار به عنوان سرپرست و مربی تیم کردستان را همراهی کرد و ماردین احمدی، یاشار توانایی، آرشام شریعتی و کامران کریمی ترکیب استان را در مسابقات تشکیل می‌دادند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار