جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: موفقیت در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند برخورداری مدیران و رده اجرایی با تفکر جهادی است و با چنین تفکری می‌توان موانع را برطرف کرد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج کارمندان که با حضور کارمندان بسیجی ادارات استان در مجتمع امام خمینی سنندج برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: خدمتگزاری صادقانه یکی از ویژگی‌های این دو شهید و در کل شهیدان انقلاب اسلامی است که باید کارمندان ما از آنها الگوگیری کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان کارمندی را پاکدامنی، خدمتگزاری، عزت، از خودگذشتگی و تکریم مردم معنا کرد و افزود: مسؤولان و کارمندان ما دلسوز و خادم هستند اما یک سری اشکالات در ساختار اداری وجود دارد که آن را متفاوت با ویژگی‌های انقلاب اسلامی کرده است.

وی تاکید کرد: بسیج کارمندان باید در کارگروه‌هایی که دارد به‌گونه‌ای عمل کند که ساختار و تحول اداری در طراز انقلاب اسلامی باشد تا هم کارهای دولتی پیش برود و هم رضایتمندی بیشتر در مردم حاصل شود.

سردار فلاح تصریح کرد: حضرت علی(ع) فرموده‌اند «کاری که به شما واگذار شده است، طعمه نیست بلکه موهبتی برای خدمت به مردم است»، و ما نیز باید کارمندی را اینگونه ببینیم که اخلاقی و جهادگونه به دولت کمک کنیم که کمک به نظام و در نهایت خدمت به مردم است.

وی در ادامه گفت: در تکریم ارباب رجوع باید دیدگاه معنوی باشد و در آن صورت، کارمندی به معنای واقعی خدمتگزار تجلی می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: کارمندان می‌توانند مشکلاتی که ارباب رجوع دارد را با روی گشاده و برخورد صحیح اسلامی حل کند و از آنجایی که مردم کردستان، مردمی قدرشناس هستند هیچ وقت محبت در حق خود را نادیده نمی‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و کارمندان و کارگران را پایه‌های تقویتی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

سردار فلاح تصریح کرد: اگر بخواهیم در این حوزه موفق عمل کنیم باید کارمندانی که تفکر بسیجی دارند به دولت کمک کنند تا منویات رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور برسد.

وی در پایان گفت: موفقیت در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند برخورداری مدیران و رده اجرایی با تفکر جهادی است و با چنین تفکری می‌توان موانع را برطرف کرد.

ارسال نظرات