مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سیدالشهدا :
خبرگزاری بسیج: با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران، از کارمندان نمونه بسیحی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان قدس تجلیل وقدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۸۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، به نقل از باشگاه خبرنگاران بسیج شهر قدس، به مناسبت هفته  دولت و روز کارمند در مراسمی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان قدس،با حضور سرگرد حسن حقیقت:مسئول بسیج ادارات سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران-وسرهنگ الهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس و با حضور برخی از مسئولان شهرستان از کارمندان نمونه بسیجی این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.
در ابتدای این مراسم  حمید مظفری،معاون رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان قدس، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته دولت و روز کارمند،از حضار و مهمانان این مراسم تشکر و خوش آمد گویی گفت.
 
در ادامه این مراسم سرگرد حسن حقیقت:مسئول بسیج ادارات سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران،ضمن تبریک به مناسبت روز کارمند عنوان کرد:بسیج کارمندان بخشی از بدنه بسیج،و بسبج خود را فرزند انقلاب میداند،واگر بخواهد این تفکر بسیجی گونه را ادامه دهد،لازمش رسیدن به تفکر انقلابی است.
       "دوگانگی حزبی و سیاسی را حذف کنیم"
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سیدالشهدا  ادامه داد:ماباید در جامعه یک دوگانگی بیشتر را تعریف نکنیم،وما قبلا دوگانگی بیش از این نداشتیم،آن هم دوگانگی انقلابی گری و اشرافی گری،واگر هر جریان و یا حزبی را تعریف کنیم،باید درقالب این دوگانگی تعریف کنیم،چون محصول اشرافی گری همان منفعت طلبی و این همان دوگانگی است که باید در جامعه تعریف شود.
حسن حقیقت ادامه داد:اولین مشخصه ای که فرد در تفکر انقلابی گری باید با آن آمیخته باشد،پایبندی به اصول ارزشهای اساسی انقلاب و اسلام میباشد. 
مسئول بسیج ادارات سپاه سیدالشهدا،به نگاه انقلاب از حوزه خارجی پرداخت و تصریح کرد:در حوزه انقلابی گری اگر شما بحث معیشت را مطرح کنید،تا زمانی میتوانید از حوزه حدود آن مباحث ارزشی عبور کنید که سلطه پذیری اتفاق نیفتد،پس سوال پیش میاد که آیا چرخه سوخت هسته ای مهم است یا معیشت؟چون معیشت زمانی می تواند در عرصه ارزشهای انقلابی تاثیر گزار باشد،که از حدود ارزشهای انقلابی عبور نکرده باشد،و اما درگفتمان اتقلابی هم  قصد تامین معیشت مردم را داریم و هم مسیر آرمان های انقلاب  را.
         
"انقلاب کردیم که در منطقه تشنج کنیم واین هدف مابود"
محسن حقیقت در بخش دیگری از این مراسم تاکید کرد:انقلاب ما هسته اش تغییر در هندسه قدرت است واساس این انقلاب به این نکته نهفته است،و هدف از انقلابمان این است که در هندسه منطقه  تشنج ایجاد کنیم،در پاکستان،یمن،سوریه،لبنان و بحرین یاران مارا دارند ترور میکنند و  ما اگر سکوت کنیم،اینهارا در جامعه خودمان نیز شاهد هستیم.
حقیقت در ادامه این مراسم  در گفته های خود به میزبانی جمهوری اسلامی برای کشورهای غیر متعهد اشاره کردند و افزودند:آمریکایی ها و بعضی ها میگویند:ایران میخواهد با جهان قطع ارتباط کند،ولی شما به آمدن117کشور  دنیا با نام کشورهای غیر متعهد به تهران  بنگرید،سوال ما اینجاست که آیا بعضیها دنیا را در آمریکا،انگلیس و فرانسه خلاصه کرده اند؟
این مقام مسئول اضافه کرد:اگر قرار بر این باشد که این انقلاب بماند،باید اصول ارزشهای انقلاب هم بماند،و متاسفانه ما برای اینکه حفظ جایگاه بکنیم،گفتمان انقلاب را عوض میکنیم، واین تغییر گفتمان ظاهر سازی انقلابی رابه وجود می آورد.
محسن حقیقت در پایان سخنرانی خود،به وظایف و اهداف بسیج ادارت پرداختند و بیان کردند:بسیج ادارت چند اهداف و مشخصه هایی دارد وآنها عبارتند از:
1-بسیج ادارات  هدف و وظیفه دارد،به دنبال طراحی کارگزار اسلامی باشد.
2-بسیج ادارات وظیفه دارد،نقش کارمند اسلامی را در شکل گیری دولت مطلوب اسلامی دنبال کند واین هدف بسیج کارمندان است.
3-بسیج کارمندان وظیفه دارد:افراد انقلابی ومدیران انقلابی را از بدنه ادارات تربیت وآن را حفظ کند.
4-بسیج ادارات وظیفه دارد:افراد انقلابی و مومن را در تصمیم گیریهای آینده کشور سهیم کند.
ودرآخر بسیج ادارات وظیفه دارد:عرصه تصمیم سازی را برای مدیران انقلابی  در راستای نهادینه شدن ارزشهای انقلابی در حوزه خدمتگزاری دنبال کند.
 *بعداز سخنرانی مسئول بسیج ادارات سپاه سیدالشهدا استان تهران ،در پایان این  مراسم از چند کارمند بسیجی نمونه شهرستان تجلیل و قدردانی شد،وبه آنها لوح تقدیر اهدا گردید*
ارسال نظرات