رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
رئیس زاده گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی تلاش می کند که با حضور در اردوهای جهادی و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور، به هموطنانمان در سراسر کشور خدمات رسانی کند
کد خبر: ۸۷۳۴۸۶۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
محمد رئیس زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی،خدمات زیادی را برای کشورمان انجام داده است، گفت: خوشبختانه حوزه سلامت ایران جزء افتخارات کشورمان محسوب می شود که روز به روز هم شاهد گسترش آن هستیم.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی با تمام توان، آمادگی لازم جهت دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را دارد و می توان به طور قاطع گفت که وابستگی به کشورهای خارجی در زمینه پزشکی نداریم و با روحیه انقلابی می توان موجب گسترش روز افزون علم پزشکی در کشور شد.

رئیس زاده ابزار داشت: رشد در حوزه سلامت، جزو برکات قابل افتخار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب است که باید به موازات رشد علمی شاهد رشد اخلاقی در این حرفه هم باشیم.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خاطر نشان کرد: به جرات می‌توان ادعا کرد شبکه بهداشت و سلامت ایران در منطقه و دنیا زبانزد است؛ حتی در برخی از حوزه‌های پزشکی در مرز دانش حرکت می‌کنیم و از نظر تکنیکال در ارائه خدمات پزشکی چیزی کم از دنیا نداریم.

رئیس زاده در پایان افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی تلاش می کند که با حضور در اردوهای جهادی و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور، به هموطنانمان در سراسر کشور خدمات رسانی کند و امیدوارم که مورد رضایت واقع شده باشد.

ارسال نظرات