مسوول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:
حسین باقری گفت: هیچگونه محاسباتی برای کالاهای قاچاق وجود ندارد و تولید ملی را به نابودی کشانده است لذا بنا به فرمایشات رهبری معظم انهدام و سوزاندن کالای قاچاق با هر میزان ارزش ریالی ضروری است.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۹۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

حسین باقری مسوول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، کالای قاچاق را از موانع جدی رشد و رونق اقتصادی خواند و گفت: متأسفانه با حجم بزرگی از کالای قاچاق روبرو هستیم، با وجود کالاهای قاچاق، تولید ملی معنایی پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه قاچاق فاقد امنیت و اعتبار کالایی است افزود: کالاهای قاچاق، کالاهای سهل الوصولی است که به دلیل ناشناخته بودن قاچاقچیان کالا  از عوارض گمرکی و مالیات به دور هستند و از آنجایی که مبادی نظارتی برای کنترل کالای قاچاق وجود ندارد دارای آسیب‌های فراوان اقتصادی است.

باقری خاطر نشان کرد: هیچگونه محاسباتی برای کالاهای قاچاق وجود ندارد و تولید ملی را به نابودی کشانده است لذا بنا به فرمایشات رهبری معظم انهدام و سوزاندن کالای قاچاق با هر میزان ارزش ریالی ضروری است.

وی در خاتمه افزود: کالاهای قاچاق موجب شده تا کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، صنعتی بسیاری تعطیل شده و یا با ظرفیت کمتر از 30 درصد فعالیت کنند و همین روند هم موجب تعدیل و اخراج کارگران شده است.

ارسال نظرات