خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خوی:

معرفی تجربیات موفق اقتصاد مقاومتی از اولویت های برنامه بسیج است

سردار نقدی گفت: شناسایی نیروهای متخصص و معرفی تجربه های موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی، در اولویت برنامه های بسیج مستضعفین است.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۹۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تصویب و قرائت میثاق نامه قطب صنایع تبدیلی شهرستان خوی که با حضور نماینده، امام جمعه، فرمانده سپاه شهداء، سپاه خوی و جمعی از مسئولان مرتبط با صنایع تبدیلی در محل سالن اجتماعات شهید کوچری فرمانداری خوی برگزار شد، گفت: در زمینه معرفی تجربه های موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی، بسیج اقدام به شناسایی ظرفیتهای هر شهرستان در بعد اقتصاد مقاومتی کرده و در تلاش هستیم با حمایت از صنایع تبدیلی که بسیجیان مجریان آنها هستند، در زمینه اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید و اشتغال گامهای بلندی برداریم.

در ادامه این مراسم نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره داشتند و در دیدار اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت نیز فرمودند که اقتصاد اولین موضوع و مسئله مهم کشور است و در ابن راستا اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند.

تقی کبیری افزود: هر چند دشمن در تلاش است با تبلیغات مسموم علیه سپاه پاسداران مانع ورود این نهاد مقدس به عرصه های اقتصادی گردد ولی غافل از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بدنه مردم و جامعه درهم آمیخته و نهادی است که از نقطه صفر مرزی تا جای جای حوزه استحفاظی خویش توانسته بسیار موفق ظاهر شود.

وی اظهار داشت: ظرفیت انسانی در شهرستان خوی بسیار بالاست و می تواند مبنای الگوگیری برای شهرهای دیگر باشد و این میسر نخواهد بود مگر اینکه مسئولین پای کار بیایند.

گفتنی است در پایان این مراسم میثاق نامه قطب صنایع تبدیلی شهرستان خوی به تصویب رسید.

ارسال نظرات