خبرهای داغ:

نشست صمیمی کارکنان و بسیجیان خوی با رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نشست صمیمی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با کارکنان، فرماندهان حوزه ها، پایگاهها، کانونها، سرمربی، مربیان و سرگروههای صالحین سپاه شهرستان خوی در محل سالن ایثار کانون جولنان بسیج این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۹۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر گفت: حقیقتاً اگر بخواهیم بر اساس آنچه که در تاریخ ثبت شده، اقدام به ارائه یک کابینه معیار از بین دولتها بکنیم، دولت شهید رجایی بیشترین معیار اسلامی منطبق با ارزشها را داشت و چنین سطح افقی در هیچ یک از کابینه ها نداشته ایم.

سردار نقدی افزود: کابینه دولت شهید رجایی، کابینه ولایتمدار، ساده زیست، محروم نواز، عاشق مردم و خدمتگذار جامعه بود و هنوز که هنوز است مزه شیرین آن کابینه زیر زبان ما هست.

وی تصریح کرد: از خداوند متعال می خواهیم چنین دولتهایی را نصیب ما بفرماید که از اشرافیت و از بی تفاوتی نسبت به فرهنگ و ارزشهای جامعه به دور و دلسوز و خودباور و دشمن ستیز باشند و از همه آنها بالاتر، ولایتمدار باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: انقلاب اسلامی برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب 5 مرحله ای است که مراحلی از آن طی شده و مراحلی هم هنوز باقی مانده است که مرحله اول حرکت انقلاب و در هم شکستن طاغوت بود و در مرحله دوم استقرار حاکمیت دینی و نهایتا مرحله سوم تحقق دولت اسلامی و دولتی منطبق با همه شاخص های دینی است که متأسفانه هنوز بطور کامل موفق به دست یابی به چنین دولتی نشده ایم چراکه تحقق جامعه و امت اسلامی و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی در ابعاد جهانی بعنوان مراحل بعدی انقلاب مستلزم تربیت دولت اسلامی است.

سردار نقدی افزود: رسیدن به دولت اسلامی مستلزم تربیت نیروهای در مدار انقلاب است که از همه جهات در تراز بالا باشند و زمانیکه در مسند قدرت رسیدند خود را نبازند و همواره سختی و مشکلات را برای خود و آسایش و رفاه را برای مردم بخواهند، چراکه جامعه اسلامی بدون نیروهای تراز اسلامی توهم و خیالی بیش نیست.

وی ادامه داد: اسلام فرمولی نیست که به دست هر کسی حل شود و تنها کسی می تواند آنرا پیاده کند که در ابتدا در خودش پیاده کرده باشد و به همین خاطر کسی که خانه های مجلل و خودروهای لوکس دارد و فرزندانش در خارج از کشور مستقر هستند و سفرهای متعدد آب و هوایی داشته باشد هرگز نمی تواند اسلام را پیاده کند چرا که اسلام دین عدالت است.

سردار نقدی در خصوص حقوق های نجومی نیز گفت: حکومت اسلامی آدم خودش را می خواهد و خدا لعنت کند کسانی را که 20 سال پیش در کابینه 30 میلیون به افرادشان هدیه دادند و دریافت این حقوقهای نجومی را عادی سازی کردند و امروز برخی می گویند دریافت این حقوقهای نجومی از لحاظ قانونی ایرادی نداشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شاید جای دیگر این جمله را میگفتم تعبیر سیاسی می کردند ولی اینجا شهر دارالمؤمنین خوی با تقدیم یکهزار و هشت شهید والامقام بهترین محل کادرسازی انقلاب است و اندک شهری را سراغ دارم که این تعداد شهید را تقدیم نظام کرده باشد.

وی اظهار داشت: یک تهاجم گسترده و بی سابقه در طول تاریخ علیه ملت ایران شکل گرفته تا ایمان مردم را تخریب کند و در این راستا 176 شبکه ماهواره و 80 کانال رادیویی بصورت شبانه روزی برنامه های مبتذل و فاسد را به زبان فارسی بر علیه ملت ما پخش می کنند و در ادامه این تهاجم امروز شاهد آن هستیم که سفارت فرانسه آشکارا با اجرای پروژه نفوذ، وارد جنگ با هنرمندان و هنرپیشه گان ما شده و به هر نحو ممکن برخی از آنها تحت تأثیر قرار داده و آلوده کرده است.

سردار نقدی گفت: چندی قبل سازمان اطلاعات سپاه موفق به کشف و دستگیری یک شبکه وابسته به خارج کشور شد که از طریق مدلینگ خانمها و تردد در خیابانهای تهران سعی در ترویج فرهنگ و مد غربی داشتند و این تهاجم در عرصه های شعر و موسیقی و فیلم و... نیز خود را نشان داده بطوریکه در جشنواره های فیلم کن و اسکار، مشاهده می شود فیلمهایی که به ارزشهای دینی ما نیش زده اند، موفق به کسب جایزه شده اند.

وی با اشاره به حمایت برخی مسئولان از برنامه های مبتذل و انحرافی گفت: متأسفانه مسئولی سراغ داریم که از شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و کنسرت های مبتذل و بزن و برقص حمایت میکند.

سردار نقدی گفت: انقلاب اسلامی به برکت ایثارها و مسیری که شهدای عزیز به ما نشان دادند پیش می رود و روز به روز به کشوری قدرتمند در سطح منطقه تبدیل می شود و امروز آمریکا خیلی ضعیف تر از آن است که گزینه ای در مقابل ایران اسلامی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش خواهران بسیجی در این مقطع حساس گفت: در جنگ نرم نقش خواهران بسیجی بیشتر از برادران است چراکه سرنوشت جامعه در دستان آنهاست.

در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی گزارشی مبسوط از وضعیت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی شهرستان و فعالیتهای اقشار مختلف بسیج و حوزه ها و کانونهای تابعه سپاه شهرستان ارائه کرد.

گفتنی است در این نشست، تنی چند از مسئولین حوزه ها و بسیجیان با ارائه گزارش عملکرد، مشکلات خود را با سردار نقدی در میان گذاشتند.

ارسال نظرات