تختی‌نژاد در گفتگو با «بسیج»:

لزوم پیگیری مجدد تخلفات فیش نجومی‌ها/ انتظارات امام خامنه‌ای از این پرونده محقق نشد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تاکیدات رهبر انقلاب در بیانات قبلی هم مطرح شده بود و اعتقاد بنده هم این است که باید هر چه سریع‌تر پیام ایشان اجرایی و عملی شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۸۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

حسین هاشمی تختی نژاد عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکید مجدد رهبر معظم انقلاب نسبت به برخورد قاطعانه با حقوق نجومی‌ها در دیدار با اعضای هیات دولت اظهار داشت: تاکیدات رهبر انقلاب در بیانات قبلی هم مطرح شده بود و اعتقاد بنده هم این است که باید هر چه سریع‌تر پیام ایشان اجرایی و عملی شود.

وی با بیان اینکه برخورد قاطعانه با حقوق نجومی‌ها باید صورت بگیرد افزود: باید اموالی که برداشت شده توسط حقوق نجومی‌ها به بیت المال بازگردانده شود و برخورد قاطعانه و لازم شکل بگیرد.

هاشم یبیان داشت: باید دقت داشته باشیم تا مدیرانی که به عنوان نیروهای مخدوم پاک به احراز مسوولیت می‌پردازند خدشه دار نشوند این به این معنی است که در کنار برخورد قانونی با حقوق نجومی‌ها که تعداد اندکی را شامل می‌شوند از مدیرانی که صادقانه خدمت می ‌کنند تشویق بعمل آورده و به مردم معرفی شوند.

وی در خاتمه افزود: عمده مدیران کشورمان افرادی پاک سرشت و زحمتکش بوده که نسبت به بیت المال حساسیت ویژه داشته لذا تعداد اندک حقوق نجومی‌ها باید طبق لیست از سوی دستگاه قضایی و اجرایی دولت تعیین تکلیف شوند و نسبت به تخلفات شکل گرفته الزامات قانونی به کار بسته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار