خبرهای داغ:
سردارنقدی:

پیشرفت های شگفت انگیز نشانه ای از قدرت انقلاب در عرصه های جهانی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین – سردار نقدی – در برنامه نشست صمیمی با اقشار مختلف بسیج شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت گفت: پیشرفت های شگفت انگیز انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی نشانه ای از قدرت انقلاب در عرصه های جهانی است.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۶۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار نقدی افزود: به حول و قوه الهی استکبار و صهیونیست در سراشیب سقوط افتاده اند که هیچگونه راه بازگشت ندارند و با نفت کشورهای خاورمیانه خود را به زور نگه داشته اند و لذا در همین جنگ عربستان با ملت مظلوم یمن تا بحال 200 میلیارد دلار از ذخایر ارزی عربستان جهت خرید اسلحه ها و مهمات ته مانده آمریکا جهت حفظ آمریکای ورشکسته اختصاص داده شده است که این حماقت و جنایت آل سعود در طول تاریخ مثال زدنی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز حتی زمامدارانی که نوکر آمریکا هستند برای حفظ خود در راس قدرت در کشورهای تحت سلطه آمریکا مجبورند جهت فریب مردم کشورشان علیه آمریکا حرف بزنند و همه این موارد نشانگر افول قدرت آمریکا است.

نقدی خاطر نشان کرد: اگر همت کنیم تاپیروزی درخشان و نهایی راهی نمانده است و در عین حال اگر غفلت کنیم شکست فاحش در انتظار ماست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص حلقه های صالحین بسیج بیان کرد: حلقه ها صالحین حلقه های ارتباط، محبت و دوستی در سطح آحاد مختلف بسیجیان است و رابطه سر گروه و سایر اعضاء حلقه از نوع رابطه معلم و شاگردی نیست بلکه از نوع رابطه پدر و فرزند، برادر بزرگتر و کوچکتر و سایر رابطه های عاطفی است که اعضاء در همه ابعاد در برابر انواع فتنه ها هوای همدیگر را دارند و در سازمان بسیج بسیجی خارج از حلقه های صالحین و یا غیر عضو در حلقه های صالحین معنا ندارد.

گفتنی است در ابتدای این برنامه تنی چند از بسیجیان حاضر در جلسه در حضور سردار نقدی به بیان نقطه نظرات پرداختند و در خاتمه برنامه هم حاضرین به سوالاتی که از متن سخنان سردار نقدی طراحی شده بود پاسخ کامل دادند هدایایی تقدیم شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار