با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم
یادواره شهدای روستای گوشخانی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۵۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار جعفر غفاریان جانشین سپاه سروآباد امروز در مراسم ، افزود: دفاع از داشته های معنوی و حفظ آب و خاک و تمامیت ارضی از گذشته در زندگی بشری وجود داشته است.
وی ادامه داد: زمانی که کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل غاضب با تجهیز صدام به کشور ما حمله کردند، ملت غیور ایران به رهبری امام (ره) بسیج شدند و با حضور حداکثری خود در جبهه های جنگ که هشت سال به طول انجامید، اجازه تعرض و ورود به دشمنان را ندادند.
جانشین سپاه سروآباد اضافه کرد: در جبهه جنگ حق علیه باطل بود که واژه‌های شهادت، ایثار، رزمندگی، شجاعت، دلیری، آزادگی، مردانگی، غیرت و جان فشانی شکل گرفت و چون جنگ ما جنگ دفاع از ارزش های دینی و اسلامی بود، جنگ مقدس نام گرفت.
وی به جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا ستاره‌هایی هستند که از زمین به آسمان بلند می شوند و ملت ایران امنیت و آسایش امروز خود را مدیون این ستاره های درخشان آسمان می دانند.
او افزود: شهدای عزیز و گرانقدر ما یک الگوی سنددار و نماد مقاومت و بردباری تا ابد برای ما شدند و جو معنوی را بر جامعه حاکم کرده و غیرت و جوانمردی را در بین ما منتشر کردند.
غفاریان اظهار کرد: شهدا هراس را در دل دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد کردند، ملت ایران را بزرگ کردند و تبدیل به یک ذخیره پایان ناپذیر برای نظام، انقلاب و کشور شدند .
وی با اشاره به انهدام کامل تیم 10 نفر ضد انقلاب در هفته های اخیر در این شهرستان گفت: دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب بدانند که دریای خروشان ملت انقلابی ایران با اتکا به نظام مقدس جمهوری اسلامی همه فتنه ها و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کرده و اجازه نفوذ به داخل کشور را به هیچ حکومت و زورگویی نخواهد داد.
پیش از برگزاری این مراسم، مسئولین شهرستانی با حضور در مزار شهدای روستاهای گوشخانی و نسل، ضمن غباررویی و عطرافشانی مزار شهدا با آرمان های مقدس انقلاب تجدید بیعت کردند و یاد و خاطر شهدای هفته دولت باهنر و رجایی را گرامی داشتند.

ارسال نظرات