عفاف و حجاب رابطه مستقیم با حیا دارد که همه انسان‌ها فطرتا با حیا هستند که حیا به معنای خجالت و شرمندگی در مقابل خداوند از انجام گناه است.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۳۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه نور به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره و تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت است و شهرستان نور در هفته دولت امسال توفیق داشت با تلاش فرماندار و نماینده و مسؤولان موافقت واگذاری پارک جنگلی نور به شهرداری را بگیرد که با این اقدام بیش از هزار شغل ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند با توصیه به تقوای الهی و سلسله مباحث عفاف و حجاب، اظهار کرد:

وی افزود: تقوی در برابر نعم الهی لازم است، نباید نعمات را از خود دور کنید، گناه نعمات الهی را از انسان سلب می‌کند.

این مسؤول به دلایل ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر، پرداخت و خاطر نشان کرد: این دو شهید با ساده زیستی، صداقت، مردمی بودن و تنها به فکر خدمت به مردم در دل همه انسان‌های آزاده جای دارند و کار را برای ما سخت کردند زیرا ما باید تلاش کنیم خود را به الگوهای آنان نزدیک کنیم.

خطیب جمعه نور به دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: معظم‌له به هیأت دولت توصیه کردند که به فکر انتخابات نباشند و کار انتخاباتی نکنند و تا لحظه آخر برای مردم کار و تلاش کنند که این خود یک کار تبلیغاتی است.

وی بیان کرد: معظم‌له با طرح فیش‌های حقوقی، نیز فرمودند:«سه ماه از بحث حقوق‌های نجومی گذشت و مردم منتظر برخورد هستند و نتیجه را می‌خواهند».

امیری‌ارجمند ادامه داد: امروز ترس آمریکا از همکاری ایران با روسیه است و این همکاری، دولتمردان این کشور را بسیار نگران کرد و از طرفی با توجه به کودتای نافرجام ترکیه که سبب رغبت به جمهوری اسلامی شده، این نگرانی بیشتر به وجود آمده است.

امام جمعه نور تصریح کرد: در مقابل تمایل ترکیه به جمهوری اسلامی ایران، پارلمان این کشور ارتباط تنگاتنگ با صهیونیست را مصوب کرد که این امر با ائتلاف برای مبارزه با تروریست و داعش تناقض دارد و دولت ترکیه باید موضع روشنی داشته باشد.

این مسؤول از قرار گرفتن نام دانشمند نوری اهل روستای سلیاکتی از توابع بخش مرکزی نور به نام حسین زارع در لیست 10 نفر برتر دانشمندان جهان خبر داد و ضمن تبریک این افتخار گفت: باید ما قدر سرمایه‌های خود را بدانیم و به این داشته‌ها افتخار کرده و با حمایت از آنان، این سرمایه‌ها را به همه معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها