مدیر‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح «مبین» و مشارکت 8 هزار مدیر در این طرح خبر داد و گفت: مدیریت برنامه یاوران نماز با محوریت مدیران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۳۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد‌رضا مسیب‌زاده در جلسه مشترک کارشناسان قرآن تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه برگزاری جلسه مشترک بین ادارات فعال دینی و قرآنی فعالیت قابل تقدیر است، اظهار کرد: فعالیت در مدرسه، فرا‌گیری، اثر‌بخشی و مشارکت‌پذیری و توسعه مشارکت به عنوان سه اصل محوری آموزش و پرورش مطرح است.

وی با بیان اینکه مشارکت‌پذیری و توسعه مشارکت از اولویت‌های ما است، افزود: تجمیع فعالیت‌ها و استفاده از توانمندی‌های مختلف برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مورد تاکید ما است.

مدیر‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از وجود 13 میلیون دانش‌آموز، 26 میلیون اولیا و یک میلیون فرهنگی در کشور خبر داد و خاطر‌نشان کرد: 40 میلیون نفر به صورت مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

این مسؤول بر محوری بودن حفظ موضوعی آیات الهی براساس دغدغه مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: 11 جلد کتاب با عنوان حفظ موضوعی قرآن و 17 جلد کتاب با موضع قرآن و عترت انتخاب شد.

مسیب‌زاده از اجرای طرح «مبین» و مشارکت 8 هزار مدیر در این طرح خبر داد و گفت: مدیریت برنامه یاوران نماز با محوریت مدیران اجرا می‌شود.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها