عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آفتابه دزد را مجازات می‌کنند اما به قاچاقچی پورشه کاری ندارند!

احمد صفری گفت: فرقی بین کالاهای قاچاق نیست چه دو پیراهن باشد یا خودروهای لوکس پورشه و بنز باشد باید به تخلفات کالاهای قاچاق رسیدگی شود و فقط آفتابه دزد را مجازات نکنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۲۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بیانات رهبری معظم مبنی بر اینکه کالای قاچاق باید سوزانده شود، فصل الخطاب است، کالاهای قاچاق ضربه زننده نظام اقتصادی در کشورمان است.

وی با بیان اینکه برخی با بهره گیری از قانون قاچاق کالا انجام می‌دهند افزود: بنده مطلع هستم کالای قاچاق، در لابلای قانون انجام می‎‌دهند، برخی هم به شکل غیر قانونیو عده‌ای هم به شیوه تقلب از مجوزهایی که صادر شده است کالاهای قاچاق را وارد می‌کنند.

صفری بیان داشت: کالاهای قاچاق، اجناسی هستند که در تضاد با شیوه و منش اقتصاد مقاومتی قرار دارند؛ مسوولین عزم جدی برای برخورد با کالاهای قاچاق را بکار بگیرند که موجب تعطیلی کارخانه‌های تولیدی، واحدهای صنعتی شده است و  موجب بیکاری افراد بسیاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده  مردم در مجلس، مقابله با کالاهای قاچاق را امری ضروری دانسته و رسیدگی به تخلفاتی که انجام می‌شود را قطعی می‌دانم.

 عضو کمیسیون انرژی اذعان داشت: تفاوتی بین کالاهای قاچاق نیست چه دو پیراهن باشد یا خودورهای لوکس پورشه و بنز باشد باید به تخلفات کالاهای قاچاق رسیدگی شود.

صفری بیان داشت: مسوولین اهتمام جدی برای نابودی کالاهای قاچاق داشته باشند و فقط آفتابه دزد را مجازات نکنند و واردکنندگان خودروهای لوکس را کاری ندارند؛ اعمال تخلفات کالاهای قاچاق برای همه یکسان است و فرقی نمی‌کند نماینده مجلس باشد یا عوام مجلس.

ارسال نظرات
آخرین اخبار