رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از دارا‌ بودن همه روستا‌های بالای 20 خانوار شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از طرح هادی روستایی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۲۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از دارا‌بودن طرح هادی همه روستا‌های بالای 20 خانوار شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به تعداد 80 روستا خبر داد و خاطر‌نشان کرد: در سال 92، هفت روستا، سال 93، دو روستا و در سال 94، 31 روستا دارای طرح هادی شدند.

غلام‌رضا فقیهی در جلسه بررسی عملکرد هفته دولت بنیاد مسکن شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تأمین مسکن محرومان و به عنوان متولی توسعه عمران روستا‌های کشور و ساخت واحد‌های مسکونی شهر‌مادر چارچوب سیاست‌های دولت، تشکیل شد.

وی با بیان اینکه طرح هادی روستایی برای ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آنی و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد مختلف مسکونی، تجاری، کشاورزی و نیاز‌مندی‌های عمومی روستا تشکیل شده، اظهار کرد: ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها، تأمین عادلانه امکانات از طریق ارائه تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستائیان برخی از اهداف طرح هادی روستایی است.

فقیهی از اجرای عمرانی طرح هادی روستا‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در سال‌های 92، 93 و 94 به ترتیب، 14، 16 و 19 طرح خبر داد و گفت: شاهد افزایش تعداد اجرای عمرانی طرح‌هادی در روستا‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از 14 طرح در سال 92 به 19 طرح در سال 94 هستیم.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها