فرمانده سپاه تنگستان:

سپاه نماد همدلی و کمک به دولتمردان در طول عمر انقلاب بوده است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: سپاه با تکیه بر همدلی و تعامل نقش گسترده‌ای را در موفقیت دولت‌ها در مسیر انقلاب به سمت تعالی و پیشرفت ایفا کرده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۸۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمدعلی ملاکی ظهر امروز در جمع بسیجیان گفت: شهیدان والامقام رجایی و باهنر فرزندان خدوم و راستین انقلاب و نظام بوده‌اند که دستگاه اجرایی نظام می‌تواند با پیروی از راه والای این شهیدان سرافراز که همواره چراغ راه و هدایت بوده‌اند مسیر عزت و تعالی نظام را دنبال کنند.

وی گفت: دولت اسلامی در سایه خدمت به مردم زمینه وحدت و انسجام هرچه بیشتر را فراهم خواهد کرد و آنچه برگ برنده دولت‌هاست خدمت صادقانه و خالصانه به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب خواهد بود.

ملاکی اظهار داشت: هفته دولت یادآور نام بزرگمردانی چون شهیدان رجایی و باهنر است که تلاششان برای نظام خالصانه بود و همواره دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی‌جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن باید تأسی و الهام از حرکت خدایی این شهیدان را مدنظر قرار دهند.

فرمانده سپاه تنگستان خاطر نشان کرد: دولتمردان جمهوری اسلامی فراموش نکنند سپاه همواره وظیفه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای والای آن را در دستور کار داشته و دارد و برای تحقق نظام اسلامی توسعه یافته و پیشرفته سعی بر کمک و تعامل با دستگاه اجرایی را در جهت خدمت‌رسانی به مردم مدنظر داشته است.

وی تصریح کرد: امروز باید ناهنجاری‌ها با تلاش دولت ریشه‌کن شود و آنچه دل‌ها را می‌آزارد تبعیض و بداخلاقی‌ها است که اگر ریشه آن در نظام اسلامی ما خشکانده شود زمینه رضایت و اعتماد هر چه بیشتر بین دولت و مردم فراهم می‌شود.

ملاکی بیان داشت: اگر خدمت در سایه تفکر انقلابی‌گری واقع شود نمود بهتری پیدا می‌کند و نتیجه مطلوب‌تری خواهد داشت که دولت باید در امر خدمت‌رسانی به مردم نگاه ویژه‌ای به این مفهوم داشته باشد و آن را به معنای تمام در مسیر حرکت به جلو مدنظر قرار دهد.

وی افزود: نگاه عالمانه رهبر معظم انقلاب در ابتدای هرسال با نامگذاری و ارائه شعار سال خود راهگشاست و اگر امسال به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است دولتمردان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و بدانند توجه به درون نظام و حل نابسامانی‌های اقتصادی امروز با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی حل‌شدنی است و هیچ قدرت بیرونی ما را در حل آن کمک نمی‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار