روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس از برخورد با تعدادی از مدیران شبکه‌های اجتماعی در سطح استان کردستان توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات این سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۷۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشراف اطلاعاتی مناسب و رصد فضای سایبری به ویژه شبکه‌های اجتماعی، با تعدادی از مدیران صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در سطح استان کردستان برخورد کرد.

روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در اطلاعیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: نظر به رصد سایبری سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کردستان بر روی شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، که بیشترین درصد اینستاگرام در اختیار آتلیه‌ها و آریشگاه‌های زنانه و مدلینگ‌ها می‌باشد که عکس‌های موجود در این پیج‌ها اکثریت دنبال‌کننده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند این حجم زیاد ضمن تأثیرپذیری، با ایجاد و القای مسایل غیراخلاقی و غیردینی باعث افشای بی‌بندوباری و سستی بنیان خانواده می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ در پی غفلت دستگاه‌های فرهنگی و ناآگاهی صنوف و اتحادیه؛ عکاسان، آرایشگران، مزون و طراحی لباس به مکان ترویج فساد و فحشا تبدیل شده و به تولید و انتشار تصاویر مبتذل و غیراخلاقی از افراد و خانواده‌ها در فضای مجازی مبادرت می‌کردند این فعالیت‌های مجرمانه با برنامه‌ریزی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و در راستای گسترش بی‌حجابی، ولنگاری فرهنگی، ارتباطات غیراخلاقی و هدف اصلی آن نیز وارد آوردن ضربات مُهلک به بنیان خانواده‌های ایرانی اسلامی است.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ این افراد در دام عناصر بیگانه و پروژه نفوذ فرهنگی گرفتار شده بودند و با اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت‌های این افراد در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام بیش از 50 نفر که در حوزه مدلینگ، آرایشگاه زنانه، آتلیه و خالکوبی فعال بودند در سطح استان شناسایی و با آنان برخورد شد.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ در ضمن، این اقدام در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان فضای مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی صورت گرفته است.

ارسال نظرات