هفته دولت یک فرصت است تا دولتمردان خدماتی که برای ملت ایران ارائه می‌شود به مردم بیان کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۷۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: هفتم شهریور سال 82 شهادت شهید مهراب نجف آیت الله حکیم و جمع زیادی از زواران حرم مطهر حضرت علی است که استکبار جهانی عامل انفجار حرم مطهر حضرت علی (ع) بوده است.

آیت‌الله علی خاتمی افزود: هشتم شهریور 1360 سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط استکبار جهانی است که چهره واقعی خود را به ترور شهیدان رجایی و با هنر به ملت ایران نشان داده اند.

وی اظهار داشت: هفته دولت یک فرصت است تا دولتمردان خدماتی که برای ملت ایران ارائه می‌شود به مردم بیان کنند و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی بدارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اکنون که تورم کنترل شده است باید به فکر رونق اقتصادی باشیم، تصریح کرد: رهبر انقلاب در هفت محور راه کار را به اعضای دولت ارائه کرده اند که یکی از محور های اصلی بیانات رهبری اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: مطالبات مقام معظم رهبری با تلاش و فرماندهی معاون اول رئیس جمهور و در استانها توسط استانداران به زودی زود محقق میشود و آثار و برکات این تلاشها در ارتباط با اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت نخست و رونق اقتصادی مشاهده خواهد شد.

ارسال نظرات