حمیدرضا
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
سردار حسینی گفت: بیش از 80 نفر پزشک جهادگر در بخش زرین آباد شهرستان دهلران جهت معاینه و درمان روستاییان مستقر شدند.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۴۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از اردو های جهادی امام رضا(ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان کرد: اکیپ دندانپزشکی گروه جهادی امام رضا (ع) از استان تهران جهت ارایه خدمات دندانپزشکی به روستاییان بخش زرین آباد در روستای بردی این بخش مستقر شدند.

وی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی از اول شهریور ماه آغاز شده است و تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت؛ گفت: این گروه های جهادی در سه اکیپ پزشکی، دامپزشکی و دندانپزشکی فعالیت می کنند.

سردار سید صادق حسینی تصریح کرد: این گروه جهادگر حدود 80 نفر از خواهران و برادران را شامل می شود که چندین نفر متخصص بهمراه این گروه ها خدمات رسانی می کنند.

فرمانده سپاه استان ایلام اذعان کرد: گروه های پزشکی و دامپزشکی به صورت سیار به روستا های بخش های میمه و زرین آباد مراجعه و خدمات رسانی می کنند.

سردار حسینی افزود: گروه های دندانپزشکی با تجهیزات لازم در روستای بردی مستقر و تمام روستاهای اطراف بخش زرین آباد را معاینه و درمان می کنند.

وی، تصریح کرد: تمامی پشتیبانی های لازم جهت استقرار این تیم توسط سپاه استان ایلام و ناحیه دهلران و با همکاری بخشداری زرین آباد و مسئول آموزش پرورش شهرستان دهلران صورت گرفته است.

حسینی در آخر اظهار کرد: همه مردم این بخش شاهد اقدام برجسته این گروه جهادی هستند، که از جای جای این کشور در یک دانشگاه تحصیل کردند.


ارسال نظرات